hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad
https://doi.org/10.22522/cmr20190145

Utjecaj storytelling i marketinških kampanja na djecu: bihevioralnokomunikacijski aspekti

Ivan Biošić   ORCID icon orcid.org/0000-0002-6373-2853 ; Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment (student), Zagreb, Hrvatska
Sandra Biošić ; Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (1 MB) str. 162-177 preuzimanja: 96* citiraj
APA 6th Edition
Biošić, I. i Biošić, S. (2019). Utjecaj storytelling i marketinških kampanja na djecu: bihevioralnokomunikacijski aspekti. Communication Management Review, 04 (01), 162-177. https://doi.org/10.22522/cmr20190145
MLA 8th Edition
Biošić, Ivan i Sandra Biošić. "Utjecaj storytelling i marketinških kampanja na djecu: bihevioralnokomunikacijski aspekti." Communication Management Review, vol. 04, br. 01, 2019, str. 162-177. https://doi.org/10.22522/cmr20190145. Citirano 05.07.2020.
Chicago 17th Edition
Biošić, Ivan i Sandra Biošić. "Utjecaj storytelling i marketinških kampanja na djecu: bihevioralnokomunikacijski aspekti." Communication Management Review 04, br. 01 (2019): 162-177. https://doi.org/10.22522/cmr20190145
Harvard
Biošić, I., i Biošić, S. (2019). 'Utjecaj storytelling i marketinških kampanja na djecu: bihevioralnokomunikacijski aspekti', Communication Management Review, 04(01), str. 162-177. https://doi.org/10.22522/cmr20190145
Vancouver
Biošić I, Biošić S. Utjecaj storytelling i marketinških kampanja na djecu: bihevioralnokomunikacijski aspekti. Communication Management Review [Internet]. 2019 [pristupljeno 05.07.2020.];04(01):162-177. https://doi.org/10.22522/cmr20190145
IEEE
I. Biošić i S. Biošić, "Utjecaj storytelling i marketinških kampanja na djecu: bihevioralnokomunikacijski aspekti", Communication Management Review, vol.04, br. 01, str. 162-177, 2019. [Online]. https://doi.org/10.22522/cmr20190145

Sažetak
Djeca su nerijetko zaštitna lica marketinških kampanja poznatih brendova te se često pojavljuju u medijima. Postavlja se pitanje kako storytelling i marketinške kampanje utječu na djecu. Većinom su djeca i roditelji ciljna skupina kojoj se dobro oblikovanom pričom s integriranim edukativnim činjenicama želi približiti određena tema, rješenje problema ili navika. Djeca u globaliziranom i digitaliziranom svijetu svoje prve, svakodnevne, navike vrlo često stječu praćenjem medija, ali i u pozitivnim primjerima kampanja koje korištenjem storytellinga
pokazuju znatno uspješnije rezultate za razliku od svakodnevno viđenih marketinških kampanja kojima je cilj potpora i unapređenje prodaje. Storytelling kampanje sve su češće među korporacijama zbog njihove uspješnosti, a većinom se temelje na bihevioralnom i komunikacijskom pristupu. Storytelling kampanje pokazuju osjetnu razinu većeg odaziva ključnih javnosti, djece, zbog igre s emocijama, svakodnevnim navikama, međuljudskim odnosima i razvojem djetetovog karaktera. U razvoju karaktera djeteta ponajviše sudjeluju roditelji, odgajatelji, nastavnici i stručno osoblje te djetetova okolina, ali i sami mediji – od sadržaja na televiziji pa sve do igara koje u djetetovim očima sežu dalje od virtualne stvarnosti, u tzv. imaginarnu realnost. Cilj ovog rada je dobiti uvid koliki utjecaj storytelling sam, ali i u kampanjama, ima na djecu i njihove bihevioralne i komunikacijske sposobnosti. Kvalitativno istraživanje provedeno je u vrtiću na području Grada Zagreba te je obuhvatilo dvije skupine djece različitog uzrasta.

Ključne riječi
djeca; mediji; storytelling; marketinška kampanja; bihevioralne i komunikacijske sposobnosti

Hrčak ID: 223675

URI
https://hrcak.srce.hr/223675

Posjeta: 198 *