hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.22522/cmr20190148

Odnos i značenje medijskog odgoja u dječjim vrtićima: pravila i medijski izazovi

Suzana Peran   ORCID icon orcid.org/0000-0001-6208-8077 ; Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb, Hrvatska
Anđelka Raguž   ORCID icon orcid.org/0000-0002-0429-4208 ; Filozofski fakultet (doktorandica), Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (1 MB) str. 216-231 preuzimanja: 191* citiraj
APA 6th Edition
Peran, S. i Raguž, A. (2019). Odnos i značenje medijskog odgoja u dječjim vrtićima: pravila i medijski izazovi. Communication Management Review, 04 (01), 216-231. https://doi.org/10.22522/cmr20190148
MLA 8th Edition
Peran, Suzana i Anđelka Raguž. "Odnos i značenje medijskog odgoja u dječjim vrtićima: pravila i medijski izazovi." Communication Management Review, vol. 04, br. 01, 2019, str. 216-231. https://doi.org/10.22522/cmr20190148. Citirano 12.07.2020.
Chicago 17th Edition
Peran, Suzana i Anđelka Raguž. "Odnos i značenje medijskog odgoja u dječjim vrtićima: pravila i medijski izazovi." Communication Management Review 04, br. 01 (2019): 216-231. https://doi.org/10.22522/cmr20190148
Harvard
Peran, S., i Raguž, A. (2019). 'Odnos i značenje medijskog odgoja u dječjim vrtićima: pravila i medijski izazovi', Communication Management Review, 04(01), str. 216-231. https://doi.org/10.22522/cmr20190148
Vancouver
Peran S, Raguž A. Odnos i značenje medijskog odgoja u dječjim vrtićima: pravila i medijski izazovi. Communication Management Review [Internet]. 2019 [pristupljeno 12.07.2020.];04(01):216-231. https://doi.org/10.22522/cmr20190148
IEEE
S. Peran i A. Raguž, "Odnos i značenje medijskog odgoja u dječjim vrtićima: pravila i medijski izazovi", Communication Management Review, vol.04, br. 01, str. 216-231, 2019. [Online]. https://doi.org/10.22522/cmr20190148

Sažetak
Rad prikazuje pristup i ulogu odgojitelja u medijskom odgoju djece. Slijedom toga, medijsko opismenjavanje djece promatramo s obzirom na sposobnost odgojitelja da se kompetentno i primjereno služe medijima, da su pritom kritični, medijski pismeni i svjesni (djelomične) odgovornosti kako pri stvaranju medijskih uradaka, tako i kao korisnici i kreatori medijskih sadržaja. Medijskim su sadržajima istodobno izložena i djeca koju odgojitelji obrazuju i odgajaju te im kroz odgojne metode i profesionalne pristupe sadržajno implementiraju teme i preporuke o korištenju medija. Medijski odgoj djece ovisi o obitelji, skrbnicima, utjecaju vršnjaka te se faktično navike o korištenju usvajaju i oblikuju i kroz programe i komunikacijske aktivnosti u dječjim vrtićima i predškolskim ustanovama. Stoga, rezultatima istraživanja provedenog metodom ankete među odgojiteljima iz dviju županija, utvrđujemo kako mediji pomažu u radu s djecom - koja ih poimaju kao alat za učenje, istodobno razvijajući digitalne kompetencije, i uče na zanimljiv način.

Ključne riječi
medijski odgoj; medijska pismenost; odgojitelji; dječji vrtići; odgovornost

Hrčak ID: 223679

URI
https://hrcak.srce.hr/223679

Posjeta: 311 *