Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.22522/cmr20190149

Novi mediji (kao alat) u nastavi: Djeca i folklor

Lina Malek orcid id orcid.org/0000-0001-7933-1168 ; Hrvatski studiji (doktorandica), Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 1.436 Kb

str. 232-247

preuzimanja: 896

citiraj


Sažetak

Hrvatska je zemlja bogata kulturnom baštinom. Narodne nošnje, pjesme i plesovi mogu se upoznati u muzejima, stručnoj literaturi i kroz djelatnost kulturno-umjetničkih društava. No, razvijena tehnologija uvela je nove oblike predstavljanja i očuvanja folklornih sadržaja. Tako, primjerice, djeca u nižim razredima osnovne škole, osim uz učitelje i udžbenike iz Glazbene kulture, tradicionalne dječje pjesme mogu poslušati na YouTubeu. Stoga je cilj rada potaknuti usvajanje znanja o hrvatskom folkloru uz pomoć novih medija kao alata i kao sredstva za edukaciju u osnovnim školama, na temelju teorijskog i praktičnog aspekta. Radom se utvrdilo da postoje stručni tekstovi i upute o upotrebi medija u nastavi, no nema tekstova usmjerenih isključivo na povezivanje nastave, medija i folklora. Osim što se osvrće na dosadašnja teorijska stajališta, kao i na primjere primjene medija u nastavi, autorica opisuje vlastiti projekt koji je ostvarila u jednoj zagrebačkoj osnovnoj školi čime nastoji potaknuti na upotrebu medija u obrazovanju o kulturi.

Ključne riječi

osnovnoškolska nastava; hrvatski folklor; novi mediji; pozitivne strane novih medija

Hrčak ID:

223680

URI

https://hrcak.srce.hr/223680

Datum izdavanja:

30.7.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.124 *