hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3040

Glas djece i poboljšanje škole: Uloga tehnologije u inkluzivnoj školi budućnosti

Theodora Kouvara ; University of Nicosia, School of Education, Department of Education
Christoforos Karachristos ; Hellenic Open University, Educational Content, Methodology & Technology Laboratory
Elias Stavropoulos ; Hellenic Open University, Educational Content, Methodology & Technology Laboratory
Vassilios Verykios ; Hellenic Open University, School of Science and Technology

Puni tekst: hrvatski, pdf (252 KB) str. 107-131 preuzimanja: 64* citiraj
APA 6th Edition
Kouvara, T., Karachristos, C., Stavropoulos, E. i Verykios, V. (2018). Glas djece i poboljšanje škole: Uloga tehnologije u inkluzivnoj školi budućnosti. Croatian Journal of Education, 20 (Sp.Ed.3), 107-131. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3040
MLA 8th Edition
Kouvara, Theodora, et al. "Glas djece i poboljšanje škole: Uloga tehnologije u inkluzivnoj školi budućnosti." Croatian Journal of Education, vol. 20, br. Sp.Ed.3, 2018, str. 107-131. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3040. Citirano 04.07.2020.
Chicago 17th Edition
Kouvara, Theodora, Christoforos Karachristos, Elias Stavropoulos i Vassilios Verykios. "Glas djece i poboljšanje škole: Uloga tehnologije u inkluzivnoj školi budućnosti." Croatian Journal of Education 20, br. Sp.Ed.3 (2018): 107-131. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3040
Harvard
Kouvara, T., et al. (2018). 'Glas djece i poboljšanje škole: Uloga tehnologije u inkluzivnoj školi budućnosti', Croatian Journal of Education, 20(Sp.Ed.3), str. 107-131. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3040
Vancouver
Kouvara T, Karachristos C, Stavropoulos E, Verykios V. Glas djece i poboljšanje škole: Uloga tehnologije u inkluzivnoj školi budućnosti. Croatian Journal of Education [Internet]. 2018 [pristupljeno 04.07.2020.];20(Sp.Ed.3):107-131. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3040
IEEE
T. Kouvara, C. Karachristos, E. Stavropoulos i V. Verykios, "Glas djece i poboljšanje škole: Uloga tehnologije u inkluzivnoj školi budućnosti", Croatian Journal of Education, vol.20, br. Sp.Ed.3, str. 107-131, 2018. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3040
Puni tekst: engleski, pdf (252 KB) str. 107-131 preuzimanja: 86* citiraj
APA 6th Edition
Kouvara, T., Karachristos, C., Stavropoulos, E. i Verykios, V. (2018). Children’s Voice and School Improvement: The Role of Technology in the Inclusive School of the Future . Croatian Journal of Education, 20 (Sp.Ed.3), 107-131. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3040
MLA 8th Edition
Kouvara, Theodora, et al. "Children’s Voice and School Improvement: The Role of Technology in the Inclusive School of the Future ." Croatian Journal of Education, vol. 20, br. Sp.Ed.3, 2018, str. 107-131. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3040. Citirano 04.07.2020.
Chicago 17th Edition
Kouvara, Theodora, Christoforos Karachristos, Elias Stavropoulos i Vassilios Verykios. "Children’s Voice and School Improvement: The Role of Technology in the Inclusive School of the Future ." Croatian Journal of Education 20, br. Sp.Ed.3 (2018): 107-131. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3040
Harvard
Kouvara, T., et al. (2018). 'Children’s Voice and School Improvement: The Role of Technology in the Inclusive School of the Future ', Croatian Journal of Education, 20(Sp.Ed.3), str. 107-131. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3040
Vancouver
Kouvara T, Karachristos C, Stavropoulos E, Verykios V. Children’s Voice and School Improvement: The Role of Technology in the Inclusive School of the Future . Croatian Journal of Education [Internet]. 2018 [pristupljeno 04.07.2020.];20(Sp.Ed.3):107-131. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3040
IEEE
T. Kouvara, C. Karachristos, E. Stavropoulos i V. Verykios, "Children’s Voice and School Improvement: The Role of Technology in the Inclusive School of the Future ", Croatian Journal of Education, vol.20, br. Sp.Ed.3, str. 107-131, 2018. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3040

Sažetak
Zadatak ove studije je naglasiti važnost inkluzivnog obrazovanja. Ova je studija usmjerena na potrebu za slušanjem i razmatranjem mišljenja učenika prilikom plani¬ranja obrazovanja. Na taj način studija planira otkriti koji su učenici marginalizirani i iskoristiti ovu metodu za poboljšanje školske jedinice. Istraživanje je provedeno u dva vrtića. U prvom su intervjuirana dvadeset i dva polaznika i dvije odgojiteljice (tete u vrtiću i ravnateljica), a u drugom smo se koristili metodom neaktivnog promatrača petero djece koja su pohađala integrirani razred, i odgojiteljice tijekom jednog mjeseca. Intervjui su provedeni i u drugom vrtiću samo s dvoje odgojitelja (kvalificirani pedagog i ravnateljica). Marginalizirani učenici se identificiraju zbog poteškoća s kojima se suočavaju. Tijekom provođenja studije uspjeli smo pojačati samopouz¬danje učenika i pomogli stvoriti suosjećanije školsko okruženje. To se postiže u vrtićkom projektu u kojem polaznici s pomoću digitalnog softvera za pripovijedanje pričaju svoje osobne priče. Naš cilj bio je i potaknuti stvaranje priča za produkciju, za što se koristio digitalni softver za pripovijedanje Scratch.

Ključne riječi
suradnja; digitalno pripovijedanje; poboljšanje školske jedinice; pluralistički odgoj I obrazovanje; djeca predškolskog uzrasta

Hrčak ID: 224087

URI
https://hrcak.srce.hr/224087

[engleski]

Posjeta: 229 *