Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3039

Promicanje pravedne raspodjele kvalitetnog odgoja i obrazovanja u ranom djetinjstvu u ruralnim i urbanim područjima u Kini: studija slučaja modela ruralno-urbanog kontinuuma

Xiaoping Yang ; Southwest University, Center for Studies of Education and Psychology of Ethnic Minorities in Southwest China
Aixiang Shen ; Southwest University, Faculty of Education
Yumei Han orcid id orcid.org/0000-0001-7596-7409 ; Southwest University, Center for Studies of Education and Psychology of Ethnic Minorities in Southwest China
Dandan Cao ; Southwest University, Faculty of Education


Puni tekst: hrvatski pdf 231 Kb

str. 259-282

preuzimanja: 189

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 231 Kb

str. 259-282

preuzimanja: 423

citiraj


Sažetak

Cilj ove studije je, putem slučaja trajnog modela ruralno-urbanog razvoja u Kini, glasovima više dionika provesti evaluaciju učinkovitosti intervencija lokalnih vlada na razini politika u promoviranje pravedne kvalitete predškolskog odgoja i obrazovanja u ruralnim i urbanim područjima. Primjenom pristupa istodobno kombiniranih metoda i instrumenata koje su istraživači sami razvili, autori su izradili 891 upitnik za roditelje, 184 upitnika za učitelje, 52 evaluacijska upitnika, te su proveli intervjue s 13 ravnatelja dječjih vrtića i 6 administratora. Podatke su analizirali s pomoću SPSS i NVIVO Plus. Rezultati pokazuju: a) da se razina zadovoljstva cijenom vrtića i uvjetima uvelike razlikuje između ruralnih i urbanih roditelja, b) da se ruralni i urbani učitelji uvelike razlikuju samo u evaluaciji svojih profesionalnih stavova i pristupa materijalnoj podršci, c) da istraživači nisu našli značajne razlike u kvaliteti aktivnosti igara i grupnom podučavanju između sati u ruralnim i urbanim vrtićima; značajne razlike su ustanovljene u aktivnostima skrbi za djecu, d) da ravnatelji učinkovitost modela RUC ocjenjuju pozitivno, no dosta ih se brine o kvaliteti učitelja, e) da su se vladine intervencije pokazale ključnim čimbenikom u povećanju pravedne kvalitete obrazovanja u ruralnim i urbanim područjima.

Ključne riječi

obrazovno partnerstvo; pravednost; kvaliteta; nejednakost u ruralnom i urbanom obrazovanju; istodobno kombinirane metode

Hrčak ID:

224086

URI

https://hrcak.srce.hr/224086

Datum izdavanja:

17.12.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.186 *