hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3039

Promicanje pravedne raspodjele kvalitetnog odgoja i obrazovanja u ranom djetinjstvu u ruralnim i urbanim područjima u Kini: studija slučaja modela ruralno-urbanog kontinuuma

Xiaoping Yang ; Southwest University, Center for Studies of Education and Psychology of Ethnic Minorities in Southwest China
Aixiang Shen ; Southwest University, Faculty of Education
Yumei Han   ORCID icon orcid.org/0000-0001-7596-7409 ; Southwest University, Center for Studies of Education and Psychology of Ethnic Minorities in Southwest China
Dandan Cao ; Southwest University, Faculty of Education

Puni tekst: hrvatski, pdf (231 KB) str. 259-282 preuzimanja: 49* citiraj
APA 6th Edition
Yang, X., Shen, A., Han, Y. i Cao, D. (2018). Promicanje pravedne raspodjele kvalitetnog odgoja i obrazovanja u ranom djetinjstvu u ruralnim i urbanim područjima u Kini: studija slučaja modela ruralno-urbanog kontinuuma. Croatian Journal of Education, 20 (Sp.Ed.3), 259-282. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3039
MLA 8th Edition
Yang, Xiaoping, et al. "Promicanje pravedne raspodjele kvalitetnog odgoja i obrazovanja u ranom djetinjstvu u ruralnim i urbanim područjima u Kini: studija slučaja modela ruralno-urbanog kontinuuma." Croatian Journal of Education, vol. 20, br. Sp.Ed.3, 2018, str. 259-282. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3039. Citirano 11.07.2020.
Chicago 17th Edition
Yang, Xiaoping, Aixiang Shen, Yumei Han i Dandan Cao. "Promicanje pravedne raspodjele kvalitetnog odgoja i obrazovanja u ranom djetinjstvu u ruralnim i urbanim područjima u Kini: studija slučaja modela ruralno-urbanog kontinuuma." Croatian Journal of Education 20, br. Sp.Ed.3 (2018): 259-282. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3039
Harvard
Yang, X., et al. (2018). 'Promicanje pravedne raspodjele kvalitetnog odgoja i obrazovanja u ranom djetinjstvu u ruralnim i urbanim područjima u Kini: studija slučaja modela ruralno-urbanog kontinuuma', Croatian Journal of Education, 20(Sp.Ed.3), str. 259-282. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3039
Vancouver
Yang X, Shen A, Han Y, Cao D. Promicanje pravedne raspodjele kvalitetnog odgoja i obrazovanja u ranom djetinjstvu u ruralnim i urbanim područjima u Kini: studija slučaja modela ruralno-urbanog kontinuuma. Croatian Journal of Education [Internet]. 2018 [pristupljeno 11.07.2020.];20(Sp.Ed.3):259-282. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3039
IEEE
X. Yang, A. Shen, Y. Han i D. Cao, "Promicanje pravedne raspodjele kvalitetnog odgoja i obrazovanja u ranom djetinjstvu u ruralnim i urbanim područjima u Kini: studija slučaja modela ruralno-urbanog kontinuuma", Croatian Journal of Education, vol.20, br. Sp.Ed.3, str. 259-282, 2018. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3039
Puni tekst: engleski, pdf (231 KB) str. 259-282 preuzimanja: 90* citiraj
APA 6th Edition
Yang, X., Shen, A., Han, Y. i Cao, D. (2018). Promoting Equitable Quality of Early Childhood Education in Rural and Urban China: A Case Study of Rural-Urban Continuum Model. Croatian Journal of Education, 20 (Sp.Ed.3), 259-282. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3039
MLA 8th Edition
Yang, Xiaoping, et al. "Promoting Equitable Quality of Early Childhood Education in Rural and Urban China: A Case Study of Rural-Urban Continuum Model." Croatian Journal of Education, vol. 20, br. Sp.Ed.3, 2018, str. 259-282. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3039. Citirano 11.07.2020.
Chicago 17th Edition
Yang, Xiaoping, Aixiang Shen, Yumei Han i Dandan Cao. "Promoting Equitable Quality of Early Childhood Education in Rural and Urban China: A Case Study of Rural-Urban Continuum Model." Croatian Journal of Education 20, br. Sp.Ed.3 (2018): 259-282. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3039
Harvard
Yang, X., et al. (2018). 'Promoting Equitable Quality of Early Childhood Education in Rural and Urban China: A Case Study of Rural-Urban Continuum Model', Croatian Journal of Education, 20(Sp.Ed.3), str. 259-282. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3039
Vancouver
Yang X, Shen A, Han Y, Cao D. Promoting Equitable Quality of Early Childhood Education in Rural and Urban China: A Case Study of Rural-Urban Continuum Model. Croatian Journal of Education [Internet]. 2018 [pristupljeno 11.07.2020.];20(Sp.Ed.3):259-282. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3039
IEEE
X. Yang, A. Shen, Y. Han i D. Cao, "Promoting Equitable Quality of Early Childhood Education in Rural and Urban China: A Case Study of Rural-Urban Continuum Model", Croatian Journal of Education, vol.20, br. Sp.Ed.3, str. 259-282, 2018. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3039

Sažetak
Cilj ove studije je, putem slučaja trajnog modela ruralno-urbanog razvoja u Kini, glasovima više dionika provesti evaluaciju učinkovitosti intervencija lokalnih vlada na razini politika u promoviranje pravedne kvalitete predškolskog odgoja i obrazovanja u ruralnim i urbanim područjima. Primjenom pristupa istodobno kombiniranih metoda i instrumenata koje su istraživači sami razvili, autori su izradili 891 upitnik za roditelje, 184 upitnika za učitelje, 52 evaluacijska upitnika, te su proveli intervjue s 13 ravnatelja dječjih vrtića i 6 administratora. Podatke su analizirali s pomoću SPSS i NVIVO Plus. Rezultati pokazuju: a) da se razina zadovoljstva cijenom vrtića i uvjetima uvelike razlikuje između ruralnih i urbanih roditelja, b) da se ruralni i urbani učitelji uvelike razlikuju samo u evaluaciji svojih profesionalnih stavova i pristupa materijalnoj podršci, c) da istraživači nisu našli značajne razlike u kvaliteti aktivnosti igara i grupnom podučavanju između sati u ruralnim i urbanim vrtićima; značajne razlike su ustanovljene u aktivnostima skrbi za djecu, d) da ravnatelji učinkovitost modela RUC ocjenjuju pozitivno, no dosta ih se brine o kvaliteti učitelja, e) da su se vladine intervencije pokazale ključnim čimbenikom u povećanju pravedne kvalitete obrazovanja u ruralnim i urbanim područjima.

Ključne riječi
obrazovno partnerstvo; pravednost; kvaliteta; nejednakost u ruralnom i urbanom obrazovanju; istodobno kombinirane metode

Hrčak ID: 224086

URI
https://hrcak.srce.hr/224086

[engleski]

Posjeta: 212 *