hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad
https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3038

Analiza istraživanja trendova odgoja za održivi razvoj u predškolskom obrazovanju u Kini

Kyung Chul Kim   ORCID icon orcid.org/0000-0003-4084-9554 ; Korea National University of Education
Xiao Dan Jin ; Korea National University of Education

Puni tekst: hrvatski, pdf (409 KB) str. 283-310 preuzimanja: 57* citiraj
APA 6th Edition
Chul Kim, K. i Dan Jin, X. (2018). Analiza istraživanja trendova odgoja za održivi razvoj u predškolskom obrazovanju u Kini. Croatian Journal of Education, 20 (Sp.Ed.3), 283-310. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3038
MLA 8th Edition
Chul Kim, Kyung i Xiao Dan Jin. "Analiza istraživanja trendova odgoja za održivi razvoj u predškolskom obrazovanju u Kini." Croatian Journal of Education, vol. 20, br. Sp.Ed.3, 2018, str. 283-310. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3038. Citirano 13.07.2020.
Chicago 17th Edition
Chul Kim, Kyung i Xiao Dan Jin. "Analiza istraživanja trendova odgoja za održivi razvoj u predškolskom obrazovanju u Kini." Croatian Journal of Education 20, br. Sp.Ed.3 (2018): 283-310. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3038
Harvard
Chul Kim, K., i Dan Jin, X. (2018). 'Analiza istraživanja trendova odgoja za održivi razvoj u predškolskom obrazovanju u Kini', Croatian Journal of Education, 20(Sp.Ed.3), str. 283-310. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3038
Vancouver
Chul Kim K, Dan Jin X. Analiza istraživanja trendova odgoja za održivi razvoj u predškolskom obrazovanju u Kini. Croatian Journal of Education [Internet]. 2018 [pristupljeno 13.07.2020.];20(Sp.Ed.3):283-310. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3038
IEEE
K. Chul Kim i X. Dan Jin, "Analiza istraživanja trendova odgoja za održivi razvoj u predškolskom obrazovanju u Kini", Croatian Journal of Education, vol.20, br. Sp.Ed.3, str. 283-310, 2018. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3038
Puni tekst: engleski, pdf (409 KB) str. 283-310 preuzimanja: 77* citiraj
APA 6th Edition
Chul Kim, K. i Dan Jin, X. (2018). An Analysis of Research Trends in Chinese Preschool Education for Sustainable Development. Croatian Journal of Education, 20 (Sp.Ed.3), 283-310. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3038
MLA 8th Edition
Chul Kim, Kyung i Xiao Dan Jin. "An Analysis of Research Trends in Chinese Preschool Education for Sustainable Development." Croatian Journal of Education, vol. 20, br. Sp.Ed.3, 2018, str. 283-310. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3038. Citirano 13.07.2020.
Chicago 17th Edition
Chul Kim, Kyung i Xiao Dan Jin. "An Analysis of Research Trends in Chinese Preschool Education for Sustainable Development." Croatian Journal of Education 20, br. Sp.Ed.3 (2018): 283-310. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3038
Harvard
Chul Kim, K., i Dan Jin, X. (2018). 'An Analysis of Research Trends in Chinese Preschool Education for Sustainable Development', Croatian Journal of Education, 20(Sp.Ed.3), str. 283-310. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3038
Vancouver
Chul Kim K, Dan Jin X. An Analysis of Research Trends in Chinese Preschool Education for Sustainable Development. Croatian Journal of Education [Internet]. 2018 [pristupljeno 13.07.2020.];20(Sp.Ed.3):283-310. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3038
IEEE
K. Chul Kim i X. Dan Jin, "An Analysis of Research Trends in Chinese Preschool Education for Sustainable Development", Croatian Journal of Education, vol.20, br. Sp.Ed.3, str. 283-310, 2018. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3038

Sažetak
Ovaj rad bavi se istraživanjem trendova odgoja za održivi razvoj u predškolskom obrazovanju u Kini (CPESD), razumijevanjem trenda razvoja, načina razvoja i uočavanjem zapostavljenih područja, također nastojeći ponuditi daljnji smjer u istraživanjima. Za ostvarenje ciljeva istraživanja prikupljena su 163 rada vezana uz CPESD od 1992. do lipnja 2017., uključujući 149 znanstvenih radova i 14 disertacija. Analizi se pristupilo iz četiri aspekta istraživanja: razdoblje, metoda, sadržaj i tip istraživanja. Analiza je pokazala da su od 1992. do 2017. CPEDS istraživanja bila rijetka, uglavnom skromna, a odnedavno je primijećen nagli rast. U spomenutom razdoblju CPESD istraživanja bila su uglavnom vezana uz literaturu, zatim kombinirane metode istraživanja, kvantitativna i kvalitativna istraživanja, bez znanstvenog i sustavnog istraživanja literature. Analiza sadržaja otkrila je sljedeće teme u silaznom redoslijedu učestalosti: „predškolski odgoj I obrazovanje za održivi razvoj“, „predškolski zeleni odgoj“, „predškolski odgoj za okoliš“, „predškolsko obrazovanje za zaštitu okoliša“. A tri zajednička sadržaja su „rasprave o obrazovnim strategijama“, „uvod u praktično iskustvo“, i „uvod u koncept i teoriju“. Istraživanja su uglavnom provedena u vrtićima i imaju oblik znanstvenih radova.

Ključne riječi
djeca; Kina; rani i predškolski odgoj i obrazovanje, obrazovanje za zaštitu okoliša; održivost.

Hrčak ID: 224085

URI
https://hrcak.srce.hr/224085

[engleski]

Posjeta: 231 *