Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3325

Uloga odgajatelja mentora iz studentske perspektive

Anka Jurčević Lozančić ; Afilijacija autora (izvorni jezik) npr. Stomatološki fakultet Sveučilišta u Z
Edita Rogulj ; Afilijacija autora (izvorni jezik) npr. Stomatološki fakultet Sveučilišta u Z


Puni tekst: engleski pdf 129 Kb

str. 311-319

preuzimanja: 373

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 129 Kb

str. 311-319

preuzimanja: 302

citiraj


Sažetak

Stručno-pedagoška praksa integrirani je dio obrazovanja i osposobljavanja budućih odgajatelja. U traženju odgovara na pitanje je li inicijalno obrazovanje odgajatelja organizirano u skladu sa zahtjevima suvremene prakse, u ovom su istraživanju ispitivani stavovi i mišljenja studenata (N=235) Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, o provedbi stručno-pedagoške prakse u dječjim vrtićima, uz istodobno sagledavanje i analiziranje poteškoća koje na tom području opažaju i na koje nailaze. U teorijskom dijelu ovog rada propituje se međuodnos kvalitete obrazovanja odgojitelja i suvremene koncepcije stručno-pedagoške prakse, koji se u empirijskom dijelu provjerava na odabranom istraživačkom uzorku. Jednim One Sample T- Testom potvrđeni su pozitivni stavovi studenata ranog i predškolskog odgoja o provedbi stručno-pedagoške prakse. U području korelacijskog nacrta potvrđena je statistički značajna povezanost (Spearman) između pojedine godine studija i procjene prakse, odnosno zadovoljstva studenata i uspješnosti stručno-pedagoške prakse. Studenti treće godine studija razlikuju se od studenata prve i druge godine studija u smjeru manje iskazanog zadovoljstva stručno-pedagoškom praksom.

Ključne riječi

odgajatelj mentor; profesionalni razvoj; stručno-pedagoška praksa.

Hrčak ID:

224094

URI

https://hrcak.srce.hr/224094

Datum izdavanja:

17.12.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.511 *