hrcak mascot   Srce   HID

Professional paper

KRITIČKO MIŠLJENJE KAO GLAVNI ZADATAK MEDIJSKOG ODGOJA I OBRAZOVANJA

Zoran Hercigonja ; Medicinska škola Varaždin

Fulltext: croatian, pdf (278 KB) pages 7-12 downloads: 254* cite
APA 6th Edition
Hercigonja, Z. (2019). KRITIČKO MIŠLJENJE KAO GLAVNI ZADATAK MEDIJSKOG ODGOJA I OBRAZOVANJA . Varaždinski učitelj, 2 (2), 7-12. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/224270
MLA 8th Edition
Hercigonja, Zoran. "KRITIČKO MIŠLJENJE KAO GLAVNI ZADATAK MEDIJSKOG ODGOJA I OBRAZOVANJA ." Varaždinski učitelj, vol. 2, no. 2, 2019, pp. 7-12. https://hrcak.srce.hr/224270. Accessed 7 Dec. 2021.
Chicago 17th Edition
Hercigonja, Zoran. "KRITIČKO MIŠLJENJE KAO GLAVNI ZADATAK MEDIJSKOG ODGOJA I OBRAZOVANJA ." Varaždinski učitelj 2, no. 2 (2019): 7-12. https://hrcak.srce.hr/224270
Harvard
Hercigonja, Z. (2019). 'KRITIČKO MIŠLJENJE KAO GLAVNI ZADATAK MEDIJSKOG ODGOJA I OBRAZOVANJA ', Varaždinski učitelj, 2(2), pp. 7-12. Available at: https://hrcak.srce.hr/224270 (Accessed 07 December 2021)
Vancouver
Hercigonja Z. KRITIČKO MIŠLJENJE KAO GLAVNI ZADATAK MEDIJSKOG ODGOJA I OBRAZOVANJA . Varaždinski učitelj [Internet]. 2019 [cited 2021 December 07];2(2):7-12. Available from: https://hrcak.srce.hr/224270
IEEE
Z. Hercigonja, "KRITIČKO MIŠLJENJE KAO GLAVNI ZADATAK MEDIJSKOG ODGOJA I OBRAZOVANJA ", Varaždinski učitelj, vol.2, no. 2, pp. 7-12, 2019. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/224270. [Accessed: 07 December 2021]

Abstracts
U svijetu krcatom gomilom informacija i medijskih sadržaja, alternativnih činjenica i „lažnih vijesti“, procjena istinitosti zahtijeva posebnu vještinu koja se razvija u sustavu obrazovanja čovjeka. Nedostajuća usmjerenost odgojno-obrazovnog sustava osposobljavanju pojedinca za sposobnost procjenjivanja istinitosti serviranih informacija kako bi bio sposoban zaštititi se od negativnih utjecaja i iskorištavanja od strane neoimperijalističke tržišne sile marketingom i marketinškim trikovima, postaje glavni problem u modernom svijetu. Medijsko dirigiranje i nametanje obrazaca potreba prema zakonu ponude i potražnje isključuje čovjeka iz konteksta samo-određujućeg bića koje je u stanju jasno formirati i izraziti vlastite potrebe i vlastita određenja. Zagušljivost „medijske diktature“ mlade ljude pretvara u pasivne potrošače bez mogućnosti razvoja osobnog filtera za kritičko probavljanje sadržaja. Rad se bavi prikazivanjem realnog stanja na medijskoj pozornici i promišljanju važnosti kritičkog mišljenja u svijetu medijskog imeprijalizma.

Keywords
medij; kritičko promišljanje; samo-određenje; emancipacija; analiza

Hrčak ID: 224270

URI
https://hrcak.srce.hr/224270

Visits: 598 *