hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

KRITIČKO MIŠLJENJE KAO GLAVNI ZADATAK MEDIJSKOG ODGOJA I OBRAZOVANJA

Zoran Hercigonja ; Medicinska škola Varaždin

Puni tekst: hrvatski, pdf (278 KB) str. 7-12 preuzimanja: 254* citiraj
APA 6th Edition
Hercigonja, Z. (2019). KRITIČKO MIŠLJENJE KAO GLAVNI ZADATAK MEDIJSKOG ODGOJA I OBRAZOVANJA . Varaždinski učitelj, 2 (2), 7-12. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/224270
MLA 8th Edition
Hercigonja, Zoran. "KRITIČKO MIŠLJENJE KAO GLAVNI ZADATAK MEDIJSKOG ODGOJA I OBRAZOVANJA ." Varaždinski učitelj, vol. 2, br. 2, 2019, str. 7-12. https://hrcak.srce.hr/224270. Citirano 06.12.2021.
Chicago 17th Edition
Hercigonja, Zoran. "KRITIČKO MIŠLJENJE KAO GLAVNI ZADATAK MEDIJSKOG ODGOJA I OBRAZOVANJA ." Varaždinski učitelj 2, br. 2 (2019): 7-12. https://hrcak.srce.hr/224270
Harvard
Hercigonja, Z. (2019). 'KRITIČKO MIŠLJENJE KAO GLAVNI ZADATAK MEDIJSKOG ODGOJA I OBRAZOVANJA ', Varaždinski učitelj, 2(2), str. 7-12. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/224270 (Datum pristupa: 06.12.2021.)
Vancouver
Hercigonja Z. KRITIČKO MIŠLJENJE KAO GLAVNI ZADATAK MEDIJSKOG ODGOJA I OBRAZOVANJA . Varaždinski učitelj [Internet]. 2019 [pristupljeno 06.12.2021.];2(2):7-12. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/224270
IEEE
Z. Hercigonja, "KRITIČKO MIŠLJENJE KAO GLAVNI ZADATAK MEDIJSKOG ODGOJA I OBRAZOVANJA ", Varaždinski učitelj, vol.2, br. 2, str. 7-12, 2019. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/224270. [Citirano: 06.12.2021.]

Sažetak
U svijetu krcatom gomilom informacija i medijskih sadržaja, alternativnih činjenica i „lažnih vijesti“, procjena istinitosti zahtijeva posebnu vještinu koja se razvija u sustavu obrazovanja čovjeka. Nedostajuća usmjerenost odgojno-obrazovnog sustava osposobljavanju pojedinca za sposobnost procjenjivanja istinitosti serviranih informacija kako bi bio sposoban zaštititi se od negativnih utjecaja i iskorištavanja od strane neoimperijalističke tržišne sile marketingom i marketinškim trikovima, postaje glavni problem u modernom svijetu. Medijsko dirigiranje i nametanje obrazaca potreba prema zakonu ponude i potražnje isključuje čovjeka iz konteksta samo-određujućeg bića koje je u stanju jasno formirati i izraziti vlastite potrebe i vlastita određenja. Zagušljivost „medijske diktature“ mlade ljude pretvara u pasivne potrošače bez mogućnosti razvoja osobnog filtera za kritičko probavljanje sadržaja. Rad se bavi prikazivanjem realnog stanja na medijskoj pozornici i promišljanju važnosti kritičkog mišljenja u svijetu medijskog imeprijalizma.

Ključne riječi
medij; kritičko promišljanje; samo-određenje; emancipacija; analiza

Hrčak ID: 224270

URI
https://hrcak.srce.hr/224270

Posjeta: 598 *