hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

PO TRAGOVIMA LJUBLJANE I LJUBLJANICE – otkrivanje povijesti grada i rijeke

Natalija Mihelčić ; Osnovna škola Stopiče

Puni tekst: hrvatski, pdf (1 MB) str. 48-59 preuzimanja: 158* citiraj
APA 6th Edition
Mihelčić, N. (2019). PO TRAGOVIMA LJUBLJANE I LJUBLJANICE – otkrivanje povijesti grada i rijeke . Varaždinski učitelj, 2 (2), 48-59. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/224274
MLA 8th Edition
Mihelčić, Natalija. "PO TRAGOVIMA LJUBLJANE I LJUBLJANICE – otkrivanje povijesti grada i rijeke ." Varaždinski učitelj, vol. 2, br. 2, 2019, str. 48-59. https://hrcak.srce.hr/224274. Citirano 17.10.2021.
Chicago 17th Edition
Mihelčić, Natalija. "PO TRAGOVIMA LJUBLJANE I LJUBLJANICE – otkrivanje povijesti grada i rijeke ." Varaždinski učitelj 2, br. 2 (2019): 48-59. https://hrcak.srce.hr/224274
Harvard
Mihelčić, N. (2019). 'PO TRAGOVIMA LJUBLJANE I LJUBLJANICE – otkrivanje povijesti grada i rijeke ', Varaždinski učitelj, 2(2), str. 48-59. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/224274 (Datum pristupa: 17.10.2021.)
Vancouver
Mihelčić N. PO TRAGOVIMA LJUBLJANE I LJUBLJANICE – otkrivanje povijesti grada i rijeke . Varaždinski učitelj [Internet]. 2019 [pristupljeno 17.10.2021.];2(2):48-59. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/224274
IEEE
N. Mihelčić, "PO TRAGOVIMA LJUBLJANE I LJUBLJANICE – otkrivanje povijesti grada i rijeke ", Varaždinski učitelj, vol.2, br. 2, str. 48-59, 2019. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/224274. [Citirano: 17.10.2021.]

Sažetak
Ovaj put osvjetljujem primer povezivanja sati povijesti s muzejem, koji se je izvršio izvan institucionalnih (muzejskih i školskih) prostora. Kao i dosada surađivanje škole s muzejem bilo je jako uspješno, pogotovo izvan školskih prostorijama, gdje su učenici učili i upoznavali prijestolnicu svoje države, Ljubljane. Sa suradnjom Mestnog muzeja Ljubljana je rad sa učenicima bio izveden u samom gradu Ljubljane i djelomice uzduž rijeke Ljubljanice u središtu grada. Muzejski rad činio se odličan oblik rada na otvorenom jer je ponudio neposredan dodir s okolinom i prostorom gdje su učenici lakše predstavljali događaje stoljećima natrag i zamišljali, kako je Ljubljanica nekada puno značila za tadašnje stanovništvo te kakvu ulogu je odigrala za cijelo mjesto.Muzejski rad u sklopu dana aktivnosti bio je izveden za učenike 8. razreda, a istovremeno se rad temeljio na riješavanju radnih listova te promatranja (povijesnih) zgrada, krajolika i vrveža u mjestu.

Ključne riječi
muzej; Ljubljana; muzejski rad; Ljubljanica.

Hrčak ID: 224274

URI
https://hrcak.srce.hr/224274

Posjeta: 270 *