hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

UČENJE UČENJA

Tanja Jagarinec ; Srednja elektro-računalniška šola Maribor

Puni tekst: hrvatski, pdf (349 KB) str. 60-66 preuzimanja: 661* citiraj
APA 6th Edition
Jagarinec, T. (2019). UČENJE UČENJA . Varaždinski učitelj, 2 (2), 60-66. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/224275
MLA 8th Edition
Jagarinec, Tanja. "UČENJE UČENJA ." Varaždinski učitelj, vol. 2, br. 2, 2019, str. 60-66. https://hrcak.srce.hr/224275. Citirano 28.10.2021.
Chicago 17th Edition
Jagarinec, Tanja. "UČENJE UČENJA ." Varaždinski učitelj 2, br. 2 (2019): 60-66. https://hrcak.srce.hr/224275
Harvard
Jagarinec, T. (2019). 'UČENJE UČENJA ', Varaždinski učitelj, 2(2), str. 60-66. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/224275 (Datum pristupa: 28.10.2021.)
Vancouver
Jagarinec T. UČENJE UČENJA . Varaždinski učitelj [Internet]. 2019 [pristupljeno 28.10.2021.];2(2):60-66. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/224275
IEEE
T. Jagarinec, "UČENJE UČENJA ", Varaždinski učitelj, vol.2, br. 2, str. 60-66, 2019. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/224275. [Citirano: 28.10.2021.]

Sažetak
Definicija učenja se s vremenom promijenila. Primarni model prijenosa znanja je smatrao studenta pasivnim primateljem. Novi model uveo je koncept učenja na temelju razlike između očekivanog i uspostavljenog. Suvremeni koncept učenja uvodi svjesno učenje s naglaskom na metakogniciju. Učenje učenja povezano je s metakognicijom, a možemo ga nazvati i meta-učenje. To uključuje znanje i sposobnost korištenja odgovarajućih strategija učenja i strategije rješavanja problema, poznavanje prednosti i nedostataka vlastitog znanja, točnu samoprocjenu vlastitih postignuća, kritičko razmišljanje o svrsi i ciljevima učenja, dobro upravljanje vremenom i informiranje, sposobnost samo-motiviranja i razvijanje pozitivnog stava prema učenju. Kada učimo fiziku, moramo uzeti u obzir i epistemološki plan.

Ključne riječi
meta-učenje; fizika; epistemologija

Hrčak ID: 224275

URI
https://hrcak.srce.hr/224275

Posjeta: 1.048 *