hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Problem školskog apsentizma sagledan kroz važnije teorije odgoja

Nena Vukelić   ORCID icon orcid.org/0000-0002-0658-8947 ; Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, Sveučilište u Rijeci

Puni tekst: hrvatski, pdf (913 KB) str. 29-50 preuzimanja: 665* citiraj
APA 6th Edition
Vukelić, N. (2019). Problem školskog apsentizma sagledan kroz važnije teorije odgoja. Napredak, 160 (1-2), 29-50. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/224379
MLA 8th Edition
Vukelić, Nena. "Problem školskog apsentizma sagledan kroz važnije teorije odgoja." Napredak, vol. 160, br. 1-2, 2019, str. 29-50. https://hrcak.srce.hr/224379. Citirano 23.10.2021.
Chicago 17th Edition
Vukelić, Nena. "Problem školskog apsentizma sagledan kroz važnije teorije odgoja." Napredak 160, br. 1-2 (2019): 29-50. https://hrcak.srce.hr/224379
Harvard
Vukelić, N. (2019). 'Problem školskog apsentizma sagledan kroz važnije teorije odgoja', Napredak, 160(1-2), str. 29-50. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/224379 (Datum pristupa: 23.10.2021.)
Vancouver
Vukelić N. Problem školskog apsentizma sagledan kroz važnije teorije odgoja. Napredak [Internet]. 2019 [pristupljeno 23.10.2021.];160(1-2):29-50. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/224379
IEEE
N. Vukelić, "Problem školskog apsentizma sagledan kroz važnije teorije odgoja", Napredak, vol.160, br. 1-2, str. 29-50, 2019. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/224379. [Citirano: 23.10.2021.]

Sažetak
Odgojno-obrazovni problem školskog apsentizma, izostajanja s nastave, jedan je od učestalijih izazova s kojima se škole susreću. Često se radi o problemu koji ima višestruke uzroke i čimbenike koji odgađanju njegovo rješavanje, što iziskuje interdisciplinarni pristup. To je poticaj da se u ovom radu prikaže i analizira problem školskih izostanaka, u okvirima tri teorije odgoja: duhovnoznanstvene, kritičko-racionalističke i emancipatorske kritičke teorije o odgoju. Navedena će analiza poslužiti kao mogući okvir primjenjiv za analizu drugih odgojno-obrazovnih problema, te kao primjer kako odgojno-obrazovni stručnjaci mogu posegnuti za temeljima teorije odgoja u pokušaju rješavanja istovjetnih i/ili sličnih izazova u praksi.

Ključne riječi
apsentizam; škola; teorije odgoja; duhovnoznanstvena teorija; kritičko-racionalistička teorija; emancipatorska kritička teorija

Hrčak ID: 224379

URI
https://hrcak.srce.hr/224379

Posjeta: 1.047 *