Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

SAMOPROCJENE KOMPETENCIJA NASTAVNIKA U OSNOVNOM OBRAZOVANJU ODRASLIH

Iva Černja orcid id orcid.org/0000-0002-5949-4311 ; Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji
Dario Pavić orcid id orcid.org/0000-0003-4056-2086 ; Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji


Puni tekst: hrvatski pdf 264 Kb

str. 23-33

preuzimanja: 794

citiraj


Sažetak

Aktivnosti nastavnika u obrazovanju odraslih ne ograničavaju se samo na poučavanje već uključuju i brigu o dobrobiti polaznika, motiviranosti i cjelokupnu preobrazbu. Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi razinu samoprocjene kompetencija nastavnika u osnovnom obrazovanju odraslih. Mjera samoprocjene kompetencije nastavnika sadržavala je deset pitanja o kompetencijama u određenim područjima rada nastavnika, poput izrade nastavnih sadržaja, podučavanja polaznika, izrade prezentacija, određivanja ishoda učenja i sl. Rezultati su pokazali da je razina samoprocjene kompetencija nastavnika visoka, s
iznimkom procjena mjera digitalnih kompetencija i mjera kompetencija koja zahtijevaju jasna teorijska znanja. Samoprocjena kompetencija nastavnika negativno je povezana s godinama radnog iskustva te s radom isključivo u obrazovanju odraslih i odjeljenjima s polaznicima kojima hrvatski nije materinji jezik.

Ključne riječi

digitalne vještine; iskustvo nastavnika; kompetencije nastavnika; osnovno obrazovanje odraslih

Hrčak ID:

224431

URI

https://hrcak.srce.hr/224431

Datum izdavanja:

28.12.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.710 *