hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

SAMOPROCJENE KOMPETENCIJA NASTAVNIKA U OSNOVNOM OBRAZOVANJU ODRASLIH

Iva Černja   ORCID icon orcid.org/0000-0002-5949-4311 ; Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji
Dario Pavić   ORCID icon orcid.org/0000-0003-4056-2086 ; Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji

Puni tekst: hrvatski, pdf (264 KB) str. 23-33 preuzimanja: 57* citiraj
APA 6th Edition
Černja, I. i Pavić, D. (2108). SAMOPROCJENE KOMPETENCIJA NASTAVNIKA U OSNOVNOM OBRAZOVANJU ODRASLIH. Andragoški glasnik, 22 (2 (37)), 23-33. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/224431
MLA 8th Edition
Černja, Iva i Dario Pavić. "SAMOPROCJENE KOMPETENCIJA NASTAVNIKA U OSNOVNOM OBRAZOVANJU ODRASLIH." Andragoški glasnik, vol. 22, br. 2 (37), 2108, str. 23-33. https://hrcak.srce.hr/224431. Citirano 22.02.2020.
Chicago 17th Edition
Černja, Iva i Dario Pavić. "SAMOPROCJENE KOMPETENCIJA NASTAVNIKA U OSNOVNOM OBRAZOVANJU ODRASLIH." Andragoški glasnik 22, br. 2 (37) (2108): 23-33. https://hrcak.srce.hr/224431
Harvard
Černja, I., i Pavić, D. (2108). 'SAMOPROCJENE KOMPETENCIJA NASTAVNIKA U OSNOVNOM OBRAZOVANJU ODRASLIH', Andragoški glasnik, 22(2 (37)), str. 23-33. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/224431 (Datum pristupa: 22.02.2020.)
Vancouver
Černja I, Pavić D. SAMOPROCJENE KOMPETENCIJA NASTAVNIKA U OSNOVNOM OBRAZOVANJU ODRASLIH. Andragoški glasnik [Internet]. 2108 [pristupljeno 22.02.2020.];22(2 (37)):23-33. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/224431
IEEE
I. Černja i D. Pavić, "SAMOPROCJENE KOMPETENCIJA NASTAVNIKA U OSNOVNOM OBRAZOVANJU ODRASLIH", Andragoški glasnik, vol.22, br. 2 (37), str. 23-33, 2108. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/224431. [Citirano: 22.02.2020.]

Sažetak
Aktivnosti nastavnika u obrazovanju odraslih ne ograničavaju se samo na poučavanje već uključuju i brigu o dobrobiti polaznika, motiviranosti i cjelokupnu preobrazbu. Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi razinu samoprocjene kompetencija nastavnika u osnovnom obrazovanju odraslih. Mjera samoprocjene kompetencije nastavnika sadržavala je deset pitanja o kompetencijama u određenim područjima rada nastavnika, poput izrade nastavnih sadržaja, podučavanja polaznika, izrade prezentacija, određivanja ishoda učenja i sl. Rezultati su pokazali da je razina samoprocjene kompetencija nastavnika visoka, s
iznimkom procjena mjera digitalnih kompetencija i mjera kompetencija koja zahtijevaju jasna teorijska znanja. Samoprocjena kompetencija nastavnika negativno je povezana s godinama radnog iskustva te s radom isključivo u obrazovanju odraslih i odjeljenjima s polaznicima kojima hrvatski nije materinji jezik.

Ključne riječi
digitalne vještine; iskustvo nastavnika; kompetencije nastavnika; osnovno obrazovanje odraslih

Hrčak ID: 224431

URI
https://hrcak.srce.hr/224431

[engleski]

Posjeta: 129 *