hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

(Ne)učinkovitost izborne kampanje za izbore u Europski parlament 2004. u Sloveniji

Simona Kustec Lipicer ; Fakulteta za družbene vede, Ljubljana, Slovenija

Puni tekst: hrvatski, pdf (283 KB) str. 67-84 preuzimanja: 435* citiraj
APA 6th Edition
Kustec Lipicer, S. (2007). (Ne)učinkovitost izborne kampanje za izbore u Europski parlament 2004. u Sloveniji. Politička misao, 44 (3), 67-84. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/20835
MLA 8th Edition
Kustec Lipicer, Simona. "(Ne)učinkovitost izborne kampanje za izbore u Europski parlament 2004. u Sloveniji." Politička misao, vol. 44, br. 3, 2007, str. 67-84. https://hrcak.srce.hr/20835. Citirano 15.12.2019.
Chicago 17th Edition
Kustec Lipicer, Simona. "(Ne)učinkovitost izborne kampanje za izbore u Europski parlament 2004. u Sloveniji." Politička misao 44, br. 3 (2007): 67-84. https://hrcak.srce.hr/20835
Harvard
Kustec Lipicer, S. (2007). '(Ne)učinkovitost izborne kampanje za izbore u Europski parlament 2004. u Sloveniji', Politička misao, 44(3), str. 67-84. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/20835 (Datum pristupa: 15.12.2019.)
Vancouver
Kustec Lipicer S. (Ne)učinkovitost izborne kampanje za izbore u Europski parlament 2004. u Sloveniji. Politička misao [Internet]. 2007 [pristupljeno 15.12.2019.];44(3):67-84. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/20835
IEEE
S. Kustec Lipicer, "(Ne)učinkovitost izborne kampanje za izbore u Europski parlament 2004. u Sloveniji", Politička misao, vol.44, br. 3, str. 67-84, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/20835. [Citirano: 15.12.2019.]

Sažetak
U ovome prilogu analiziramo procese izborne kampanje uoči izbora
za Europski parlament (EP) 2004. u Sloveniji. Pritom polazimo od različitih teorijskih objašnjenja izbornih kampanja, izdvajajući tri
bitna kampanjska sklopa – procesno-organizacijski, medijski i sistemski.
U tekstu istražujemo postojanje spomenutih kampanjskih sadržaja unutar spomenutih sklopova. Pritom pretpostavljamo da postoji
stanovita povezanost između učinkovitosti izborne kampanje,
odnosno odabira određenih kampanjskih elemenata i izbornih rezultata, odnosno uspjeha stranke na izborima. Na temelju prikazanih pokazatelja učinkovitosti i napravljenih analiza, spomenutu pretpostavku – kad je riječ o kampanji za europske izbore u Sloveniji – ne možemo potvrditi jer se pokazalo da u većini slučajeva nema tijesne povezanosti između pojedinih sklopova kampanjskih aktivnosti i konačnih izbornih rezultata političkih stranaka koje su sudjelovale u izbornoj utrci.

Ključne riječi
izborna kampanja; političke stranke; izbori; EU; učinkovitost

Hrčak ID: 20835

URI
https://hrcak.srce.hr/20835

[engleski]

Posjeta: 709 *