APA 6th Edition Cvetanović, Z. i Brborić, V. (2019). Poučavanje vokabulara učenika u prvom razredu osnovne škole: eksperimentalni pristup. Croatian Journal of Education, 21 (2), 453-477. https://doi.org/10.15516/cje.v21i2.3140
MLA 8th Edition Cvetanović, Zorica i Veljko Brborić. "Poučavanje vokabulara učenika u prvom razredu osnovne škole: eksperimentalni pristup." Croatian Journal of Education, vol. 21, br. 2, 2019, str. 453-477. https://doi.org/10.15516/cje.v21i2.3140. Citirano 19.01.2021.
Chicago 17th Edition Cvetanović, Zorica i Veljko Brborić. "Poučavanje vokabulara učenika u prvom razredu osnovne škole: eksperimentalni pristup." Croatian Journal of Education 21, br. 2 (2019): 453-477. https://doi.org/10.15516/cje.v21i2.3140
Harvard Cvetanović, Z., i Brborić, V. (2019). 'Poučavanje vokabulara učenika u prvom razredu osnovne škole: eksperimentalni pristup', Croatian Journal of Education, 21(2), str. 453-477. https://doi.org/10.15516/cje.v21i2.3140
Vancouver Cvetanović Z, Brborić V. Poučavanje vokabulara učenika u prvom razredu osnovne škole: eksperimentalni pristup. Croatian Journal of Education [Internet]. 2019 [pristupljeno 19.01.2021.];21(2):453-477. https://doi.org/10.15516/cje.v21i2.3140
IEEE Z. Cvetanović i V. Brborić, "Poučavanje vokabulara učenika u prvom razredu osnovne škole: eksperimentalni pristup", Croatian Journal of Education, vol.21, br. 2, str. 453-477, 2019. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v21i2.3140
APA 6th Edition Cvetanović, Z. i Brborić, V. (2019). Teaching Vocabulary to Pupils in the First Grade of Primary School: An Experimental Approach
. Croatian Journal of Education, 21 (2), 453-477. https://doi.org/10.15516/cje.v21i2.3140
MLA 8th Edition Cvetanović, Zorica i Veljko Brborić. "Teaching Vocabulary to Pupils in the First Grade of Primary School: An Experimental Approach
." Croatian Journal of Education, vol. 21, br. 2, 2019, str. 453-477. https://doi.org/10.15516/cje.v21i2.3140. Citirano 19.01.2021.
Chicago 17th Edition Cvetanović, Zorica i Veljko Brborić. "Teaching Vocabulary to Pupils in the First Grade of Primary School: An Experimental Approach
." Croatian Journal of Education 21, br. 2 (2019): 453-477. https://doi.org/10.15516/cje.v21i2.3140
Harvard Cvetanović, Z., i Brborić, V. (2019). 'Teaching Vocabulary to Pupils in the First Grade of Primary School: An Experimental Approach
', Croatian Journal of Education, 21(2), str. 453-477. https://doi.org/10.15516/cje.v21i2.3140
Vancouver Cvetanović Z, Brborić V. Teaching Vocabulary to Pupils in the First Grade of Primary School: An Experimental Approach
. Croatian Journal of Education [Internet]. 2019 [pristupljeno 19.01.2021.];21(2):453-477. https://doi.org/10.15516/cje.v21i2.3140
IEEE Z. Cvetanović i V. Brborić, "Teaching Vocabulary to Pupils in the First Grade of Primary School: An Experimental Approach
", Croatian Journal of Education, vol.21, br. 2, str. 453-477, 2019. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v21i2.3140
Sažetak Poučavanje vokabulara uključuje obogaćivanje rječnika, učenje i upotrebu riječi te ima velik utjecaj na razvoj jezika u djece. Cilj ovoga rada jest preispitati eksperimentalni program koji je izrađen za poučavanje vokabulara, a koji utječe na obogaćivanje dječjeg rječnika. Eksperimentalni program izrađen je u skladu s vrstama leksičkih zadataka i primjenjuje se u nastavi materinskog jezika. Uzorak paralelnih grupa koje su sudjelovale u eksperimentu sastojao se od učenika prvoga razreda osnovne škole (N = 110). Eksperimentalni program poučavanja vokabulara proveden je tijekom tri mjeseca, a učenici su imali tri ili četiri leksička zadatka tjedno. Nakon završetka provedbe programa, proveden je test čija je svrha bila utvrditi razliku između učenika u eksperimentalnoj i kontrolnoj grupi. Rezultati su pokazali da postoji statistički značajna razlika između kontrolne i eksperimentalne grupe u sljedećim dijelovima vokabulara: pridjevima, imenicama, glagolima, sinonimima, antonimima, umanjenicama i slaganjem novih riječi od slova neke ponuđene riječi. Istraživanja pokazuju da priprema detaljnog programa za poučavanje vokabulara utječe na obogaćivanje rječnika učenika u prvom razredu osnovne škole.