hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v21i2.3050

Percepcije učitelja o poučavanju engleskoga jezika u osnovnoj školi: komparativno istraživanje između Indije i Slovenije

Mateja Dagarin Fojkar   ORCID icon orcid.org/0000-0002-0953-1065 ; University of Ljubljana, Faculty of Education Department of Education Studies
Katarina Kilibarda Perret ; InGlobEn Institute

Puni tekst: hrvatski, pdf (476 KB) str. 479-510 preuzimanja: 93* citiraj
APA 6th Edition
Dagarin Fojkar, M. i Kilibarda Perret, K. (2019). Percepcije učitelja o poučavanju engleskoga jezika u osnovnoj školi: komparativno istraživanje između Indije i Slovenije. Croatian Journal of Education, 21 (2), 479-510. https://doi.org/10.15516/cje.v21i2.3050
MLA 8th Edition
Dagarin Fojkar, Mateja i Katarina Kilibarda Perret. "Percepcije učitelja o poučavanju engleskoga jezika u osnovnoj školi: komparativno istraživanje između Indije i Slovenije." Croatian Journal of Education, vol. 21, br. 2, 2019, str. 479-510. https://doi.org/10.15516/cje.v21i2.3050. Citirano 04.07.2020.
Chicago 17th Edition
Dagarin Fojkar, Mateja i Katarina Kilibarda Perret. "Percepcije učitelja o poučavanju engleskoga jezika u osnovnoj školi: komparativno istraživanje između Indije i Slovenije." Croatian Journal of Education 21, br. 2 (2019): 479-510. https://doi.org/10.15516/cje.v21i2.3050
Harvard
Dagarin Fojkar, M., i Kilibarda Perret, K. (2019). 'Percepcije učitelja o poučavanju engleskoga jezika u osnovnoj školi: komparativno istraživanje između Indije i Slovenije', Croatian Journal of Education, 21(2), str. 479-510. https://doi.org/10.15516/cje.v21i2.3050
Vancouver
Dagarin Fojkar M, Kilibarda Perret K. Percepcije učitelja o poučavanju engleskoga jezika u osnovnoj školi: komparativno istraživanje između Indije i Slovenije. Croatian Journal of Education [Internet]. 2019 [pristupljeno 04.07.2020.];21(2):479-510. https://doi.org/10.15516/cje.v21i2.3050
IEEE
M. Dagarin Fojkar i K. Kilibarda Perret, "Percepcije učitelja o poučavanju engleskoga jezika u osnovnoj školi: komparativno istraživanje između Indije i Slovenije", Croatian Journal of Education, vol.21, br. 2, str. 479-510, 2019. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v21i2.3050
Puni tekst: engleski, pdf (476 KB) str. 479-510 preuzimanja: 131* citiraj
APA 6th Edition
Dagarin Fojkar, M. i Kilibarda Perret, K. (2019). Teachers’ Perceptions of Teaching English in Primary School: A Comparative Study between India and Slovenia. Croatian Journal of Education, 21 (2), 479-510. https://doi.org/10.15516/cje.v21i2.3050
MLA 8th Edition
Dagarin Fojkar, Mateja i Katarina Kilibarda Perret. "Teachers’ Perceptions of Teaching English in Primary School: A Comparative Study between India and Slovenia." Croatian Journal of Education, vol. 21, br. 2, 2019, str. 479-510. https://doi.org/10.15516/cje.v21i2.3050. Citirano 04.07.2020.
Chicago 17th Edition
Dagarin Fojkar, Mateja i Katarina Kilibarda Perret. "Teachers’ Perceptions of Teaching English in Primary School: A Comparative Study between India and Slovenia." Croatian Journal of Education 21, br. 2 (2019): 479-510. https://doi.org/10.15516/cje.v21i2.3050
Harvard
Dagarin Fojkar, M., i Kilibarda Perret, K. (2019). 'Teachers’ Perceptions of Teaching English in Primary School: A Comparative Study between India and Slovenia', Croatian Journal of Education, 21(2), str. 479-510. https://doi.org/10.15516/cje.v21i2.3050
Vancouver
Dagarin Fojkar M, Kilibarda Perret K. Teachers’ Perceptions of Teaching English in Primary School: A Comparative Study between India and Slovenia. Croatian Journal of Education [Internet]. 2019 [pristupljeno 04.07.2020.];21(2):479-510. https://doi.org/10.15516/cje.v21i2.3050
IEEE
M. Dagarin Fojkar i K. Kilibarda Perret, "Teachers’ Perceptions of Teaching English in Primary School: A Comparative Study between India and Slovenia", Croatian Journal of Education, vol.21, br. 2, str. 479-510, 2019. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v21i2.3050

Sažetak
U radu se analiziraju percepcije učitelja o poučavanju engleskoga jezika u osnovnoj školi u Indiji i Sloveniji. Učitelji čine jedan od ključnih faktora za uspješno poučavanje stranoga jezika i, unatoč nekim suprotnim zabludama, moraju udovoljiti visokim kriterijima koji ih kvalificiraju za poučavanje stranoga jezika djeci. Zbog toga smo proveli komparativno istraživanje među 313 učitelja engleskoga jezika od kojih su 143 učitelja iz Slovenije, a 170 ih je iz Indije. Ciljevi našega istraživanja bili su ispitati učitelje u vezi s razlozima odabira profesije učitelja, vrstama aktivnosti koje učitelji provode sa svojim učenicima, kao i sa stavovima učitelja prema razvijanju jezičnih vještina iz engleskoga jezika kod učenika. Nadalje, željeli smo istražiti njihove prijedloge vezane uz poboljšanja u poučavanju engleskoga jezika u osnovnoj školi u Indiji i Sloveniji. Za potrebe istraživanja izrađen je upitnik s pitanjima zatvorenoga tipa koji je bio podijeljen učiteljima u obje zemlje. Iako se spomenute zemlje uvelike razlikuju u veličini, a i u ulozi engleskoga jezika, interesantna je pojavnost sličnosti u percepciji učitelja o poučavanju engleskoga kao stranoga ili drugoga jezika, primjerice u važnosti razvoja vještina govorenja, slušanja i vokabulara u poučavanju stranoga jezika, kao i želji za boljem pristupu resursima. Međutim, postoje mnoge razlike u njihovim percepcijama, posebice u razlozima odabira učiteljske profesije i vrstama aktivnosti koje redovito imaju u svojim razredima.

Ključne riječi
poučavanje stranoga jezika; učenici engleskoga jezika; školski sustav; osposobljavanje učitelja.

Hrčak ID: 225034

URI
https://hrcak.srce.hr/225034

[engleski]

Posjeta: 347 *