hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad
https://doi.org/10.15516/cje.v21i2.3378

Procjena kvalitete obrazovanja u privatnim srednjim školama u Khyber Pakhtunkhwi u Pakistanu

Atta Ur Rahman   ORCID icon orcid.org/0000-0002-6396-972X ; Sarhad University of Science and Information Technology, Peshawar
Niaz Muhammad Aajiz ; Islamia College University, Department of Education

Puni tekst: hrvatski, pdf (205 KB) str. 665-685 preuzimanja: 75* citiraj
APA 6th Edition
Rahman, A.U. i Aajiz, N.M. (2019). Procjena kvalitete obrazovanja u privatnim srednjim školama u Khyber Pakhtunkhwi u Pakistanu. Croatian Journal of Education, 21 (2), 665-685. https://doi.org/10.15516/cje.v21i2.3378
MLA 8th Edition
Rahman, Atta Ur i Niaz Muhammad Aajiz. "Procjena kvalitete obrazovanja u privatnim srednjim školama u Khyber Pakhtunkhwi u Pakistanu." Croatian Journal of Education, vol. 21, br. 2, 2019, str. 665-685. https://doi.org/10.15516/cje.v21i2.3378. Citirano 11.07.2020.
Chicago 17th Edition
Rahman, Atta Ur i Niaz Muhammad Aajiz. "Procjena kvalitete obrazovanja u privatnim srednjim školama u Khyber Pakhtunkhwi u Pakistanu." Croatian Journal of Education 21, br. 2 (2019): 665-685. https://doi.org/10.15516/cje.v21i2.3378
Harvard
Rahman, A.U., i Aajiz, N.M. (2019). 'Procjena kvalitete obrazovanja u privatnim srednjim školama u Khyber Pakhtunkhwi u Pakistanu', Croatian Journal of Education, 21(2), str. 665-685. https://doi.org/10.15516/cje.v21i2.3378
Vancouver
Rahman AU, Aajiz NM. Procjena kvalitete obrazovanja u privatnim srednjim školama u Khyber Pakhtunkhwi u Pakistanu. Croatian Journal of Education [Internet]. 2019 [pristupljeno 11.07.2020.];21(2):665-685. https://doi.org/10.15516/cje.v21i2.3378
IEEE
A.U. Rahman i N.M. Aajiz, "Procjena kvalitete obrazovanja u privatnim srednjim školama u Khyber Pakhtunkhwi u Pakistanu", Croatian Journal of Education, vol.21, br. 2, str. 665-685, 2019. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v21i2.3378
Puni tekst: engleski, pdf (205 KB) str. 665-685 preuzimanja: 106* citiraj
APA 6th Edition
Rahman, A.U. i Aajiz, N.M. (2019). Assessment of Quality Education in Private Secondary Schools of Khyber Pakhtunkhwa (Pakistan). Croatian Journal of Education, 21 (2), 665-685. https://doi.org/10.15516/cje.v21i2.3378
MLA 8th Edition
Rahman, Atta Ur i Niaz Muhammad Aajiz. "Assessment of Quality Education in Private Secondary Schools of Khyber Pakhtunkhwa (Pakistan)." Croatian Journal of Education, vol. 21, br. 2, 2019, str. 665-685. https://doi.org/10.15516/cje.v21i2.3378. Citirano 11.07.2020.
Chicago 17th Edition
Rahman, Atta Ur i Niaz Muhammad Aajiz. "Assessment of Quality Education in Private Secondary Schools of Khyber Pakhtunkhwa (Pakistan)." Croatian Journal of Education 21, br. 2 (2019): 665-685. https://doi.org/10.15516/cje.v21i2.3378
Harvard
Rahman, A.U., i Aajiz, N.M. (2019). 'Assessment of Quality Education in Private Secondary Schools of Khyber Pakhtunkhwa (Pakistan)', Croatian Journal of Education, 21(2), str. 665-685. https://doi.org/10.15516/cje.v21i2.3378
Vancouver
Rahman AU, Aajiz NM. Assessment of Quality Education in Private Secondary Schools of Khyber Pakhtunkhwa (Pakistan). Croatian Journal of Education [Internet]. 2019 [pristupljeno 11.07.2020.];21(2):665-685. https://doi.org/10.15516/cje.v21i2.3378
IEEE
A.U. Rahman i N.M. Aajiz, "Assessment of Quality Education in Private Secondary Schools of Khyber Pakhtunkhwa (Pakistan)", Croatian Journal of Education, vol.21, br. 2, str. 665-685, 2019. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v21i2.3378

Sažetak
U ovome istraživanju ispituje se kvaliteta obrazovanja u privatnim srednjim školama u KhyberPakhtunkhwi u Pakistanu. Istraživanje je deskriptivnoga karaktera. Populacija ispitanika sastojala se od ravnatelja, nastavnika i učenika privatnih srednjih škola u Kohatu. Ravnatelji svih 30 privatnih srednjih škola odabrani su za uzorak ispitanika, a tehnikom slučajnoga uzorkovanja odabran je ostatak ispitanika. Izrađena su tri različita upitnika po modelu Likertove skale od 5 stupnjeva. Podatci su interpretirani s pomoću jednostavnih postotaka. Rezultati su pokazali da je većina nastavnika privatnih srednjih škola stručna, no nisu bili zadovoljni svojom plaćom i strukturom zaposlenika u školi. Zaključak je da škole prate kurikul koji propisuje nadležni odbor. U školama postoje laboratoriji za prirodoslovne predmete, no u knjižnicama nedostaju moderna i suvremena literatura.

Ključne riječi
privatne škole; prateći objekti; kvalificirani nastavnici; srednjoškolska razina obrazovanja.

Hrčak ID: 225041

URI
https://hrcak.srce.hr/225041

[engleski]

Posjeta: 274 *