APA 6th Edition Ruić, R. (2007). STAVOVI GIMNAZIJSKIH UČENIKA PREMA GRUPNOM RADU U NASTAVI KEMIJE. Život i škola, LIII (17), 49-61. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/20874
MLA 8th Edition Ruić, Rrenata. "STAVOVI GIMNAZIJSKIH UČENIKA PREMA GRUPNOM RADU U NASTAVI KEMIJE." Život i škola, vol. LIII, br. 17, 2007, str. 49-61. https://hrcak.srce.hr/20874. Citirano 12.04.2021.
Chicago 17th Edition Ruić, Rrenata. "STAVOVI GIMNAZIJSKIH UČENIKA PREMA GRUPNOM RADU U NASTAVI KEMIJE." Život i škola LIII, br. 17 (2007): 49-61. https://hrcak.srce.hr/20874
Harvard Ruić, R. (2007). 'STAVOVI GIMNAZIJSKIH UČENIKA PREMA GRUPNOM RADU U NASTAVI KEMIJE', Život i škola, LIII(17), str. 49-61. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/20874 (Datum pristupa: 12.04.2021.)
Vancouver Ruić R. STAVOVI GIMNAZIJSKIH UČENIKA PREMA GRUPNOM RADU U NASTAVI KEMIJE. Život i škola [Internet]. 2007 [pristupljeno 12.04.2021.];LIII(17):49-61. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/20874
IEEE R. Ruić, "STAVOVI GIMNAZIJSKIH UČENIKA PREMA GRUPNOM RADU U NASTAVI KEMIJE", Život i škola, vol.LIII, br. 17, str. 49-61, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/20874. [Citirano: 12.04.2021.]
Sažetak Zadatak ovoga istraživanja bio je utvrditi stavove i mišljenja gimnazijskih učenika te njihov doživljaj grupnoga rada u nastavi kemije. Anketirano je 470 učenika prirodoslovne, opće i jezične gimnazije u Zadru, nakon što je dio njih (N=395) u prvom polugodištu školske godine 2004./2005. proveo nastavu kemije u grupnome radu. Odgovori učenika koji su proveli nastavu u grupnome radu uspoređivani su s odgovorima učenika koji nemaju iskustvo grupnoga rada (N=75). Rezultati pokazuju da je grupni rad privlačniji učenicima od frontalnoga rada, a pri tomu nemaju osjećaj da su manje naučili u grupnome radu.