hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

VRJEDNOVANJE KRASNOSLOVA U VIŠIM RAZREDIMA OSNOVNE ŠKOLE

Vesna Vujić ; OŠ Trpinja, Velika 2, 32224 Trpinja

Puni tekst: hrvatski, pdf (233 KB) str. 101-106 preuzimanja: 5.738* citiraj
APA 6th Edition
Vujić, V. (2007). VRJEDNOVANJE KRASNOSLOVA U VIŠIM RAZREDIMA OSNOVNE ŠKOLE. Život i škola, LIII (17), 101-106. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/20898
MLA 8th Edition
Vujić, Vesna. "VRJEDNOVANJE KRASNOSLOVA U VIŠIM RAZREDIMA OSNOVNE ŠKOLE." Život i škola, vol. LIII, br. 17, 2007, str. 101-106. https://hrcak.srce.hr/20898. Citirano 13.04.2021.
Chicago 17th Edition
Vujić, Vesna. "VRJEDNOVANJE KRASNOSLOVA U VIŠIM RAZREDIMA OSNOVNE ŠKOLE." Život i škola LIII, br. 17 (2007): 101-106. https://hrcak.srce.hr/20898
Harvard
Vujić, V. (2007). 'VRJEDNOVANJE KRASNOSLOVA U VIŠIM RAZREDIMA OSNOVNE ŠKOLE', Život i škola, LIII(17), str. 101-106. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/20898 (Datum pristupa: 13.04.2021.)
Vancouver
Vujić V. VRJEDNOVANJE KRASNOSLOVA U VIŠIM RAZREDIMA OSNOVNE ŠKOLE. Život i škola [Internet]. 2007 [pristupljeno 13.04.2021.];LIII(17):101-106. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/20898
IEEE
V. Vujić, "VRJEDNOVANJE KRASNOSLOVA U VIŠIM RAZREDIMA OSNOVNE ŠKOLE", Život i škola, vol.LIII, br. 17, str. 101-106, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/20898. [Citirano: 13.04.2021.]

Sažetak
Krasnoslovu se u našim školama različito pristupa, a počesto se svodi na učenje pjesmice napamet. Autorica u ovome članku daje kratak pregled nastavnih tema u kojima se obrađuje krasnoslov te pokazuje mogući pristup, ostvaren na satu, koji može pomoći učenicima da razumiju i prepoznaju govorne vrjednote, snažno dožive poruku pjesme i iskažu svoj unutarnji svijet kroz pjesnikove riječi. Pri tome se učenici vrlo uspješno osposobljavaju za samovrjednovanje i vrjednovanje drugih.

Ključne riječi
krasnoslov; govorne vrjednote; vrjednovanje; samovrjednovanje

Hrčak ID: 20898

URI
https://hrcak.srce.hr/20898

[engleski]

Posjeta: 6.297 *