APA 6th Edition Ivić, V. i Pavličević, A. (2007). KAKO PODIJELITI KRIVICU ILI SURADNIČKO OCJENJIVANJE GRUPNOGA RADA. Život i škola, LIII (17), 107-116. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/20905
MLA 8th Edition Ivić, Vlatka i Aleksandra Pavličević. "KAKO PODIJELITI KRIVICU ILI SURADNIČKO OCJENJIVANJE GRUPNOGA RADA." Život i škola, vol. LIII, br. 17, 2007, str. 107-116. https://hrcak.srce.hr/20905. Citirano 13.04.2021.
Chicago 17th Edition Ivić, Vlatka i Aleksandra Pavličević. "KAKO PODIJELITI KRIVICU ILI SURADNIČKO OCJENJIVANJE GRUPNOGA RADA." Život i škola LIII, br. 17 (2007): 107-116. https://hrcak.srce.hr/20905
Harvard Ivić, V., i Pavličević, A. (2007). 'KAKO PODIJELITI KRIVICU ILI SURADNIČKO OCJENJIVANJE GRUPNOGA RADA', Život i škola, LIII(17), str. 107-116. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/20905 (Datum pristupa: 13.04.2021.)
Vancouver Ivić V, Pavličević A. KAKO PODIJELITI KRIVICU ILI SURADNIČKO OCJENJIVANJE GRUPNOGA RADA. Život i škola [Internet]. 2007 [pristupljeno 13.04.2021.];LIII(17):107-116. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/20905
IEEE V. Ivić i A. Pavličević, "KAKO PODIJELITI KRIVICU ILI SURADNIČKO OCJENJIVANJE GRUPNOGA RADA", Život i škola, vol.LIII, br. 17, str. 107-116, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/20905. [Citirano: 13.04.2021.]
Sažetak U našemu radu željele smo stvoriti metodu ocjenjivanja grupnoga rada u kojoj će i nastavnik i učenik vrednovati ne samo konačni rezultat rada, već cijeli proces stvaranja završnoga proizvoda. Osjećale smo da učinivši naše učenike aktivnima u procesu ocjenjivanja, razvijamo njihovu svijest o odgovornosti spram svoga rada i rada drugih. Pokušale smo im pomoći iskusiti nedoumice objektivnoga ocjenjivanja svakoga pojedinca.
Usporedivši prednosti i nedostatke ove metode, zaključile smo da je onih prvih više nego drugih.
Učenici se više uključuju u rad jer su svjesni da rezultat cijele grupe, a time i ocjene svakog pojedinca zavisi o predanosti svakoga pojedinca. Učenici također razvijaju vještine suradnje, koordinacije i organizacije, a time se poboljšava dinamika razreda. Osim toga, većina učenika nauči kako pomoći i pružiti podršku jedni drugima te kako se oduprijeti lošem utjecaju “problematičnih” učenika. Uz to, vjerujemo da ovakav rad razvija cijelu osobnost učenika zato što mu omogućava poboljšati višestruku inteligenciju, prije svega interpersonalnu i intrapersonalnu.