hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

KAKO PODIJELITI KRIVICU ILI SURADNIČKO OCJENJIVANJE GRUPNOGA RADA

Vlatka Ivić   ORCID icon orcid.org/0000-0002-0722-4029 ; Filozofski fakultet, Osijek, L. Jagera 9
Aleksandra Pavličević ; II. gimnazija, Osijek

Puni tekst: hrvatski, pdf (270 KB) str. 107-116 preuzimanja: 1.697* citiraj
APA 6th Edition
Ivić, V. i Pavličević, A. (2007). KAKO PODIJELITI KRIVICU ILI SURADNIČKO OCJENJIVANJE GRUPNOGA RADA. Život i škola, LIII (17), 107-116. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/20905
MLA 8th Edition
Ivić, Vlatka i Aleksandra Pavličević. "KAKO PODIJELITI KRIVICU ILI SURADNIČKO OCJENJIVANJE GRUPNOGA RADA." Život i škola, vol. LIII, br. 17, 2007, str. 107-116. https://hrcak.srce.hr/20905. Citirano 13.04.2021.
Chicago 17th Edition
Ivić, Vlatka i Aleksandra Pavličević. "KAKO PODIJELITI KRIVICU ILI SURADNIČKO OCJENJIVANJE GRUPNOGA RADA." Život i škola LIII, br. 17 (2007): 107-116. https://hrcak.srce.hr/20905
Harvard
Ivić, V., i Pavličević, A. (2007). 'KAKO PODIJELITI KRIVICU ILI SURADNIČKO OCJENJIVANJE GRUPNOGA RADA', Život i škola, LIII(17), str. 107-116. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/20905 (Datum pristupa: 13.04.2021.)
Vancouver
Ivić V, Pavličević A. KAKO PODIJELITI KRIVICU ILI SURADNIČKO OCJENJIVANJE GRUPNOGA RADA. Život i škola [Internet]. 2007 [pristupljeno 13.04.2021.];LIII(17):107-116. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/20905
IEEE
V. Ivić i A. Pavličević, "KAKO PODIJELITI KRIVICU ILI SURADNIČKO OCJENJIVANJE GRUPNOGA RADA", Život i škola, vol.LIII, br. 17, str. 107-116, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/20905. [Citirano: 13.04.2021.]

Sažetak
U našemu radu željele smo stvoriti metodu ocjenjivanja grupnoga rada u kojoj će i nastavnik i učenik vrednovati ne samo konačni rezultat rada, već cijeli proces stvaranja završnoga proizvoda. Osjećale smo da učinivši naše učenike aktivnima u procesu ocjenjivanja, razvijamo njihovu svijest o odgovornosti spram svoga rada i rada drugih. Pokušale smo im pomoći iskusiti nedoumice objektivnoga ocjenjivanja svakoga pojedinca.
Usporedivši prednosti i nedostatke ove metode, zaključile smo da je onih prvih više nego drugih.
Učenici se više uključuju u rad jer su svjesni da rezultat cijele grupe, a time i ocjene svakog pojedinca zavisi o predanosti svakoga pojedinca. Učenici također razvijaju vještine suradnje, koordinacije i organizacije, a time se poboljšava dinamika razreda. Osim toga, većina učenika nauči kako pomoći i pružiti podršku jedni drugima te kako se oduprijeti lošem utjecaju “problematičnih” učenika. Uz to, vjerujemo da ovakav rad razvija cijelu osobnost učenika zato što mu omogućava poboljšati višestruku inteligenciju, prije svega interpersonalnu i intrapersonalnu.

Ključne riječi
grupno ocjenjivanje; samoocjenjivanje

Hrčak ID: 20905

URI
https://hrcak.srce.hr/20905

[engleski]

Posjeta: 2.512 *