hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Promocija šumskih i drvnih proizvoda sajmovanjem

Rudolf Sabadi ; Zagreb

Puni tekst: hrvatski, pdf (262 KB) str. 61-74 preuzimanja: 471* citiraj
APA 6th Edition
Sabadi, R. (2007). Promocija šumskih i drvnih proizvoda sajmovanjem. Šumarski list, 131 (1-2), 61-74. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/20922
MLA 8th Edition
Sabadi, Rudolf. "Promocija šumskih i drvnih proizvoda sajmovanjem." Šumarski list, vol. 131, br. 1-2, 2007, str. 61-74. https://hrcak.srce.hr/20922. Citirano 10.07.2020.
Chicago 17th Edition
Sabadi, Rudolf. "Promocija šumskih i drvnih proizvoda sajmovanjem." Šumarski list 131, br. 1-2 (2007): 61-74. https://hrcak.srce.hr/20922
Harvard
Sabadi, R. (2007). 'Promocija šumskih i drvnih proizvoda sajmovanjem', Šumarski list, 131(1-2), str. 61-74. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/20922 (Datum pristupa: 10.07.2020.)
Vancouver
Sabadi R. Promocija šumskih i drvnih proizvoda sajmovanjem. Šumarski list [Internet]. 2007 [pristupljeno 10.07.2020.];131(1-2):61-74. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/20922
IEEE
R. Sabadi, "Promocija šumskih i drvnih proizvoda sajmovanjem", Šumarski list, vol.131, br. 1-2, str. 61-74, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/20922. [Citirano: 10.07.2020.]

Sažetak
Šumarstvo i prerada drva u Hrvatskoj važna je privredna grana. Vrijednost općekorisnih učinaka šuma u Hrvatskoj, prema opreznoj procjeni, veća je za gotovo 20 puta od neto domaćeg proizvoda dobivenog sječom i preradom drva iz godišnjeg etata i sporednih šumskih proizvoda. Hrvatska spada, među europskim zemljama, u rjeđe naseljene, unatoč tomu što se odlikuje relativno visokom potrošnjom drva po stanovniku, preostaju značajne količine za izvoz.
Sajmovanje, stoljećima staro u Hrvatskoj i preko 90 godina ustanovljeno kao značajna promotivna aktivnost plasmana hrvatskih proizvoda i usluga, (kao i posvuda), proživljava izvjesnu strukturnu krizu, uvjetovanu velikim razvojem komunikacija i brzim i slobodnim kretanjem kapitala, roba, ljudi i usluga.
Izvedene analize u ovom radu pokazuju da sajmovanje kao jedan od marketinških metoda plasmana proizvoda mora biti podvrgnuto pomnijoj analizi i reviziji, te prilagođeno novonastaloj situaciji.

Ključne riječi
Izložbe-sajmovi; marketing šumskih i drvnih proizvoda i usluga; Nemonetarne usluge šuma; proizvodnja trgovačkih dobara

Hrčak ID: 20922

URI
https://hrcak.srce.hr/20922

[engleski]

Posjeta: 788 *