hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

KORELACIJA I INTEGRACIJA NASTAVE MATEMATIKE I TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE

Paula Matijašević ; OŠ Marjan
Bruno Matijašević ; Univerzalna sportska škola Ivana Pavla II

Puni tekst: hrvatski, pdf (314 KB) str. 5-12 preuzimanja: 14* citiraj
APA 6th Edition
Matijašević, P. i Matijašević, B. (2020). KORELACIJA I INTEGRACIJA NASTAVE MATEMATIKE I TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE. Varaždinski učitelj, 3 (3), 5-12. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/226879
MLA 8th Edition
Matijašević, Paula i Bruno Matijašević. "KORELACIJA I INTEGRACIJA NASTAVE MATEMATIKE I TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE." Varaždinski učitelj, vol. 3, br. 3, 2020, str. 5-12. https://hrcak.srce.hr/226879. Citirano 12.07.2020.
Chicago 17th Edition
Matijašević, Paula i Bruno Matijašević. "KORELACIJA I INTEGRACIJA NASTAVE MATEMATIKE I TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE." Varaždinski učitelj 3, br. 3 (2020): 5-12. https://hrcak.srce.hr/226879
Harvard
Matijašević, P., i Matijašević, B. (2020). 'KORELACIJA I INTEGRACIJA NASTAVE MATEMATIKE I TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE', Varaždinski učitelj, 3(3), str. 5-12. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/226879 (Datum pristupa: 12.07.2020.)
Vancouver
Matijašević P, Matijašević B. KORELACIJA I INTEGRACIJA NASTAVE MATEMATIKE I TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE. Varaždinski učitelj [Internet]. 2020 [pristupljeno 12.07.2020.];3(3):5-12. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/226879
IEEE
P. Matijašević i B. Matijašević, "KORELACIJA I INTEGRACIJA NASTAVE MATEMATIKE I TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE", Varaždinski učitelj, vol.3, br. 3, str. 5-12, 2020. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/226879. [Citirano: 12.07.2020.]

Sažetak
S obzirom na okolinske zahtjeve te sve veći broj potrebnih kompetencija za konkuriranje na tražištu rada, poučavanje postaje sve kompleksniji proces u kojemu se od prosvjetnih djelatnika traži sve veća kreativnost kako bi navedeni proces postao što kvalitetniji, ali i zanimljiviji. Suvremeni način poučavanja zahtjeva „bijeg“ od isključivo frontalnog načina poučavanja koji je do sada bio prisutan. Nadalje, kreativnost prosvjetnih djelatnika očitovana je u povezivanju nastavnih sadržaja više nastavnih predmeta. Osim toga, aktualizacija nastavnoga sadržaja u svakodnevnom životu jest presudna u prikazivanju svrhovitosti odgojno-obrazovnog sustava. Navedeni pristup, moguće je koristiti povezivanjem sadržaja nastave matematike i tjelesne i zdravstvene kulture te ovaj rad može slučiti učiteljima kao poticaj za profesionalni razvoj.

Ključne riječi
međupredmetno povezivanje; suvremena nastava; sportska matematika; matematika u dvorani

Hrčak ID: 226879

URI
https://hrcak.srce.hr/226879

Posjeta: 40 *