hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

PRINOS STJEPKA TEŽAKA METODICI HRVATSKOGA JEZIKA

Vesna Bjedov ; Agencija za odgoj i obrazovanje, Podružnica Osijek

Puni tekst: hrvatski, pdf (114 KB) str. 122-127 preuzimanja: 2.739* citiraj
APA 6th Edition
Bjedov, V. (2007). PRINOS STJEPKA TEŽAKA METODICI HRVATSKOGA JEZIKA. Život i škola, LIII (18), 122-127. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/20983
MLA 8th Edition
Bjedov, Vesna. "PRINOS STJEPKA TEŽAKA METODICI HRVATSKOGA JEZIKA." Život i škola, vol. LIII, br. 18, 2007, str. 122-127. https://hrcak.srce.hr/20983. Citirano 29.11.2021.
Chicago 17th Edition
Bjedov, Vesna. "PRINOS STJEPKA TEŽAKA METODICI HRVATSKOGA JEZIKA." Život i škola LIII, br. 18 (2007): 122-127. https://hrcak.srce.hr/20983
Harvard
Bjedov, V. (2007). 'PRINOS STJEPKA TEŽAKA METODICI HRVATSKOGA JEZIKA', Život i škola, LIII(18), str. 122-127. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/20983 (Datum pristupa: 29.11.2021.)
Vancouver
Bjedov V. PRINOS STJEPKA TEŽAKA METODICI HRVATSKOGA JEZIKA. Život i škola [Internet]. 2007 [pristupljeno 29.11.2021.];LIII(18):122-127. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/20983
IEEE
V. Bjedov, "PRINOS STJEPKA TEŽAKA METODICI HRVATSKOGA JEZIKA", Život i škola, vol.LIII, br. 18, str. 122-127, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/20983. [Citirano: 29.11.2021.]

Sažetak
Prinos je metodici hrvatskoga jezika prof. Težak dao u svim predmetnim područjima. Na općeobrazovnoj razini odredio je bit i svrhu učenja hrvatskoga jezika, utemeljio didaktičko nazivlje i uspostavio odnos između planiranja i programiranja nastave. U području književnosti bavio se interpretacijom lirske pjesme i bajke u osnovnoj školi. U nastavi jezičnoga izražavanja posebno je isticao kulturu govora i osposobljavanje učenika za govornu komunikaciju. Također je postavio temelje nastavi filma ukazujući na važnost filmskoga odgoja i obrazovanja u oblikovanju mladoga čovjeka. U nastavi je jezika dao mnogobrojne didaktičke naputke temeljeći ih na metodičkim načelima, sustavima, pristupima. Važnim je čimbenicima ostvarivanje nastave hrvatskoga jezika držao učitelja, učenika i nastavne okolnosti. Posebice je isticao ljubav i brigu za hrvatski jezik, jezikoslovnu baštinu te važnost djelovanja u promicanju jezične kulture i pismenosti.

Ključne riječi
prinos metodici hrvatskoga jezika; tematsko planiranje

Hrčak ID: 20983

URI
https://hrcak.srce.hr/20983

[engleski]

Posjeta: 3.282 *