Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

“Europa” u njemačkom srednjoškolskom i visokom obrazovanju

Heiko Walkenhorst ; Department of Government, University of Essex, United Kingdom


Puni tekst: hrvatski pdf 231 Kb

str. 101-111

preuzimanja: 881

citiraj


Sažetak

Članak ocjenjuje proces provedbe mjera obrazovne politike EU i
njegovih učinaka na njemački obrazovni sustav. Ipak, procjenjujući
rezultate danas, sadašnja istraživanja pokazuju prilično slab stupanj
identifikacije i osobito nedostatak informiranosti o europskim integracijskim procesima. Na osnovi analize provedene na tri razine, ovaj članak pokazuje da se razlozi za neuspjeh njemačkoga obrazovnog sustava da u školi pruži dovoljno informacija o procesu integracije mogu naći u različitim fazama procesa implementacije. Ta je argumentacija u suprotnosti s liberalnom interguvernmentalističkom premisom o nacionalno zaštićenim obrazovnim sustavima i njenom negacijom promišljenog prijenosa lojalnosti.

Ključne riječi

Europa; Europska unija; Njemačka; obrazovna politika; obrazovni sustav; kurikulum

Hrčak ID:

20989

URI

https://hrcak.srce.hr/20989

Datum izdavanja:

18.2.2006.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.870 *