Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.31337/oz.74.4.2

Dekompozicija epistemologije i donošenja odluka u doba modernoga upravljanja

Marko Perić ; Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb, Hrvatska.
Kristijan Krkač orcid id orcid.org/0000-0001-6956-8102 ; Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb, Hrvatska.
Hrvoje Volarević ; Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 362 Kb

str. 463-477

preuzimanja: 540

citiraj


Sažetak

U ovom radu autori opisuju bitne implikacije epistemologije u praktičnim situacijama kroz doba povijesne epistemologije prema modernim teorijama menadžmenta kao što su postmodernizam i neomodernizam kroz primjer studija slučaja (ne opisujući ih pojedinačno u detalje). Spol se spominje u epistemologiji i njezinu pristupu promjenama i strategiji koja čini rad još relevantnijim. Štoviše, znanstvena priznanja prema praktičnim stavovima u isto vrijeme kao i moralna paradigma okidač su za raspravu o primjenjivim rješenjima u korporativnom svijetu u ulozi posredovanja materijalnih i nematerijalnih dobara i usluga u dijelu rasprave. Tri glavna područja poslovnoga ciklusa izdvojena su kao tri stupa modernoga društveno–ekonomskoga ponašanja kao financijsko nasljeđe u poslovnoj i upravljačkoj transformaciji. U zadnjem dijelu rada, razlozi za suženo biranje prvi su korak uspostavljanja poslovnoga modela kao transformacijska strategija u doba modernoga menadžmenta.

Ključne riječi

epistemologija; promjena u strategiji; znanstvena priznanja; moralna paradigma; posredovanje; transformacijska strategija; moderno upravljanje

Hrčak ID:

227165

URI

https://hrcak.srce.hr/227165

Datum izdavanja:

8.11.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.445 *