Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

"Susretna distribucija" kao oblik distribucije ugostiteljskih proizvoda

Drago Ružić ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 1.090 Kb

str. 45-45

preuzimanja: 639

citiraj


Sažetak

Zbog izrazitih osobitosti proizvodnouslužnog procesa u ugostiteljstvu što se očituju kroz tehničko-tehnološke, kadrovske i organizacijske značajke, te činjenicu da je konzumacija ugostiteljskih proizvoda i usluga u klasičnom ugostiteljstvu (izuzev ambulantne opskrbe i specifičnih “piknik” oblika priprave parcijalnih ugostiteljskih proizvoda i pružanja usluga) vezana za ugostiteljske proizvodne i poslužne prostore, potrebito je naglasiti da fizička distribucija u uobičajenom smislu te riječi u ugostiteljstvu nije moguća. Ta činjenica umanjuje opravdanost korištenja pojma kanal distribucije i upućuje na traženje primjerenog izraza kad je u pitanju ugostiteljska djelatnost. Prikladnijim od kanala distribucije smatramo stoga izraz “susretna distribucija", što se u radu detaljnije obrazlaže.

Ključne riječi

susretna distribucija; ugostiteljstvo; kanali distribucije; ugostiteljski proizvodi

Hrčak ID:

227630

URI

https://hrcak.srce.hr/227630

Datum izdavanja:

2.9.1996.

Posjeta: 1.024 *