hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.32914/mcpr.10.2.4

TELEVIZIJSKO TRŽIŠTE I GLEDATELJSKA PUBLIKA U SLOVAČKOJ

Peter Kravcak ; Catholic University in Ruzomberok, Ruzomberok, Slovakia

Puni tekst: engleski, pdf (342 KB) str. 147-155 preuzimanja: 117* citiraj
APA 6th Edition
Kravcak, P. (2019). TV MARKET AND TELEVIEWERS IN SLOVAKIA. Media, culture and public relations, 10 (2), 147-155. https://doi.org/10.32914/mcpr.10.2.4
MLA 8th Edition
Kravcak, Peter. "TV MARKET AND TELEVIEWERS IN SLOVAKIA." Media, culture and public relations, vol. 10, br. 2, 2019, str. 147-155. https://doi.org/10.32914/mcpr.10.2.4. Citirano 26.09.2020.
Chicago 17th Edition
Kravcak, Peter. "TV MARKET AND TELEVIEWERS IN SLOVAKIA." Media, culture and public relations 10, br. 2 (2019): 147-155. https://doi.org/10.32914/mcpr.10.2.4
Harvard
Kravcak, P. (2019). 'TV MARKET AND TELEVIEWERS IN SLOVAKIA', Media, culture and public relations, 10(2), str. 147-155. https://doi.org/10.32914/mcpr.10.2.4
Vancouver
Kravcak P. TV MARKET AND TELEVIEWERS IN SLOVAKIA. Media, culture and public relations [Internet]. 2019 [pristupljeno 26.09.2020.];10(2):147-155. https://doi.org/10.32914/mcpr.10.2.4
IEEE
P. Kravcak, "TV MARKET AND TELEVIEWERS IN SLOVAKIA", Media, culture and public relations, vol.10, br. 2, str. 147-155, 2019. [Online]. https://doi.org/10.32914/mcpr.10.2.4

Sažetak
U ranim devedesetim godinama dvostruki prijenosni sustav u mladoj državi u srcu Europe omogućio je razvitak emitiranja televizijskih programa na razinikoju gledatelji do tada nisu mogli ni sanjati. Komercijalno emitiranje televizijskog programa prevladalo je u pet i pol milijunskoj zemlji. Privatno emitiranje steklo je nadmoć nad više od četrdeset godina starim državnim TV emitiranjem koje je poslano na statističke margine. Povjerenje prema prvoj - i kasnije drugim privatnim televizijama – raslo je brže od broja publike. Ravnatelji s utjecajem na zakonodavce, menadžeri su koji određuju vrijeme prijenosa programa iz tjedna u tjedan. To je nazvano kao pronalaženje optimalnog vremena temeljenog na željama publike. Rezultat je današnji veliki kaos televizije za gledatelje, koji , radi nepredvidljivih promjena u emitiranju televizijskog programa prestaju biti zainteresirani. Već dugi niz godina najgledaniji kanal je pao na razinu podcijenjenog rivala i radi panike, počeli su raditi još više fatalnih promjena. Sve u ime publike i izvrsnih koje daju tzv. People-metri. S istim problemom se također sučeljavaju i druge post-komunističke zemlje, kao npr. drugi dio bivše Čehoslovačke, Češka Republika. Rad se usredotočuje na analizu i evaluaciju slovačke televizije sfere (dijelom u odnosu na češku televiziju), koja čini se, nakon dvadeset godina dualnog emitiranja, okuplja pravu medijsku konkurenciju. No, ne sviđa se to svima.

Ključne riječi
Tv tržište; gledatelji; emitiranje

Hrčak ID: 227696

URI
https://hrcak.srce.hr/227696

[engleski]

Posjeta: 214 *