Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.15516/cje.v21i3.3008

Vizualnomotorička integracija u djece dobi od 6 do 10 godina

Tonči Bavčević ; University of Split, Faculty of Kinesiology
Damir Bavčević ; University of Split, Faculty of Kinesiology
Ivana Bavčević ; University of Split, Faculty of Kinesiology


Puni tekst: hrvatski pdf 295 Kb

str. 719-742

preuzimanja: 268

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 295 Kb

str. 719-742

preuzimanja: 324

citiraj


Sažetak

U radu su prezentirani rezultati istraživanja razvoja vizualno-motoričke integracije u djece dobi od 6 do 10 godina. Uzorak ispitanika činila su ukupno 163 učenika od prvog do četvrtog razreda osnovne škole od čega 92 dječaka i 71 djevojčica. Mikromotorička efikasnost grafomotoričkog tipa procijenjena je uporabom testa za procjenu vizualnomotoričke integracije (VMI). Dobiveni rezultati pokazuju kontinuirani napredak u polju grafomotoričkih vještina djece. Statistički značajna točka napretka u vizualnomotoričkoj integraciji utvrđena je između učenika prvog i drugog razred i to kod učenika i učenica. Rezultati pokazuju statistički značajnu razliku u grafomotoričkim vještinama između učenika prvog razreda u korist učenica. Nalazi impliciraju značajnost razvojnog razdoblja između 6. i 7. godine u procesu vizualnomotoričke integracije u području grafomotoričkih sposopnosti kao integrativnog dijela ontogenetskog razvoja.

Ključne riječi

fine motoričke vještine; grafomotoričke vještine; ontogenetski razvoj; primarna edukacija.

Hrčak ID:

227509

URI

https://hrcak.srce.hr/227509

Datum izdavanja:

26.9.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.348 *