APA 6th Edition Skoko, B. (2005). Uloga televizijskih sučeljavanja u predizbornoj kampanji za predsjedničke izbore – hrvatska iskustva 2005.. Politička misao, 42 (1), 61-83. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/21052
MLA 8th Edition Skoko, Božo. "Uloga televizijskih sučeljavanja u predizbornoj kampanji za predsjedničke izbore – hrvatska iskustva 2005.." Politička misao, vol. 42, br. 1, 2005, str. 61-83. https://hrcak.srce.hr/21052. Citirano 15.12.2019.
Chicago 17th Edition Skoko, Božo. "Uloga televizijskih sučeljavanja u predizbornoj kampanji za predsjedničke izbore – hrvatska iskustva 2005.." Politička misao 42, br. 1 (2005): 61-83. https://hrcak.srce.hr/21052
Harvard Skoko, B. (2005). 'Uloga televizijskih sučeljavanja u predizbornoj kampanji za predsjedničke izbore – hrvatska iskustva 2005.', Politička misao, 42(1), str. 61-83. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/21052 (Datum pristupa: 15.12.2019.)
Vancouver Skoko B. Uloga televizijskih sučeljavanja u predizbornoj kampanji za predsjedničke izbore – hrvatska iskustva 2005.. Politička misao [Internet]. 2005 [pristupljeno 15.12.2019.];42(1):61-83. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/21052
IEEE B. Skoko, "Uloga televizijskih sučeljavanja u predizbornoj kampanji za predsjedničke izbore – hrvatska iskustva 2005.", Politička misao, vol.42, br. 1, str. 61-83, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/21052. [Citirano: 15.12.2019.]
Sažetak The author looks into the role of TV debates in presidential electoral
campaigns and how the pioneering attempt at their organization
in Croatia in 2005 was received by Croatian voters and how these TV
debates differed from the American model.
Namely, one of the novel developments in the Croatian 2005 presidential
electoral campaigns were three TV debates between Stjepan
Mesić and Jadranka Kosor, the two leading candidates who competed
in the run-off ballot. The debates were organized on the three national
TV networks (HRT, RTL and Nova TV) and the ratings were high.