hrcak mascot   Srce   HID

Recenzija, Prikaz

Dr. Fedor Rocco: Marketing, osnove i načela, Birotehnika, Zagreb, 1991.

Ljubomir Baban ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (74 KB) str. 315-316 preuzimanja: 17* citiraj
APA 6th Edition
Baban, Lj. (1991). Dr. Fedor Rocco: Marketing, osnove i načela, Birotehnika, Zagreb, 1991.. Ekonomski vjesnik, IV (2), 315-316. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/228281
MLA 8th Edition
Baban, Ljubomir. "Dr. Fedor Rocco: Marketing, osnove i načela, Birotehnika, Zagreb, 1991.." Ekonomski vjesnik, vol. IV, br. 2, 1991, str. 315-316. https://hrcak.srce.hr/228281. Citirano 27.02.2020.
Chicago 17th Edition
Baban, Ljubomir. "Dr. Fedor Rocco: Marketing, osnove i načela, Birotehnika, Zagreb, 1991.." Ekonomski vjesnik IV, br. 2 (1991): 315-316. https://hrcak.srce.hr/228281
Harvard
Baban, Lj. (1991). 'Dr. Fedor Rocco: Marketing, osnove i načela, Birotehnika, Zagreb, 1991.', Ekonomski vjesnik, IV(2), str. 315-316. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/228281 (Datum pristupa: 27.02.2020.)
Vancouver
Baban Lj. Dr. Fedor Rocco: Marketing, osnove i načela, Birotehnika, Zagreb, 1991.. Ekonomski vjesnik [Internet]. 1991 [pristupljeno 27.02.2020.];IV(2):315-316. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/228281
IEEE
Lj. Baban, "Dr. Fedor Rocco: Marketing, osnove i načela, Birotehnika, Zagreb, 1991.", Ekonomski vjesnik, vol.IV, br. 2, str. 315-316, 1991. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/228281. [Citirano: 27.02.2020.]

Hrčak ID: 228281

URI
https://hrcak.srce.hr/228281

Posjeta: 30 *