hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.32728/tab.16.2019.10

Trenutna situacija i izgledi za podučavanje japanskoga jezika u srednjim školama u Hrvatskoj: rezultati ankete

Keiko Kikumoto

Puni tekst: japanski, pdf (2 MB) str. 151-160 preuzimanja: 90* citiraj
APA 6th Edition
Kikumoto, K. (2019). クロアチア中等教育における日本語学習の現状と展望 -アンケート調査に基づいて-. Tabula, (16), 151-160. https://doi.org/10.32728/tab.16.2019.10
MLA 8th Edition
Kikumoto, Keiko. "クロアチア中等教育における日本語学習の現状と展望 -アンケート調査に基づいて-." Tabula, vol. , br. 16, 2019, str. 151-160. https://doi.org/10.32728/tab.16.2019.10. Citirano 25.09.2020.
Chicago 17th Edition
Kikumoto, Keiko. "クロアチア中等教育における日本語学習の現状と展望 -アンケート調査に基づいて-." Tabula , br. 16 (2019): 151-160. https://doi.org/10.32728/tab.16.2019.10
Harvard
Kikumoto, K. (2019). 'クロアチア中等教育における日本語学習の現状と展望 -アンケート調査に基づいて-', Tabula, (16), str. 151-160. https://doi.org/10.32728/tab.16.2019.10
Vancouver
Kikumoto K. クロアチア中等教育における日本語学習の現状と展望 -アンケート調査に基づいて-. Tabula [Internet]. 2019 [pristupljeno 25.09.2020.];(16):151-160. https://doi.org/10.32728/tab.16.2019.10
IEEE
K. Kikumoto, "クロアチア中等教育における日本語学習の現状と展望 -アンケート調査に基づいて-", Tabula, vol., br. 16, str. 151-160, 2019. [Online]. https://doi.org/10.32728/tab.16.2019.10

Sažetak
Trenutno, prema izvješću Japanske fondacije, obrazovanje japanskoga jezika se ne provodi u srednjoškolskom obrazovanju u Hrvatskoj, dok je podučavanje japanskoga jezika široko rasprostranjeno u srednjim školama nekih drugih susjednih država. U ovome radu opisujemo anketu provedenu među učenicima srednjih škola u Hrvatskoj s ciljem upoznavanja potreba, interesa, motivacije, stavova učenika u vezi s japanskim jezikom i kulturom te diskutiramo o rezultatima ankete i mogućim pristupima učenju i podučavanju japanskoga jezika u srednjim školama u Hrvatskoj u budućnosti. Anketa je provedena s lokalnim srednjoškolcima u okviru projekta „Posjete srednjim školama u Hrvatskoj“ koji je osmišljen na Odsjeku za azijske studije Filozofskog fakulteta Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli i podržan od strane Japanske fondacije. Većina je učenika rekla da imaju iskustva s japanskim jezikom i kulturom, ponajprije u doticaju s japanskim animiranim crtanima, filmovima, japanskim stripovima i igricama, a više od polovice učenika izjavilo je da bi htjeli učiti japanski u srednjoj školi. Također, rezultati istraživanja potreba učenika ukazuju na to da bi se za podučavanje japanskoga jezika u srednjoškolskim institucijama u Hrvatskoj trebalo koristiti udžbenikom koji sadrži „mogu da“ formulacije (can-do statements) a ne udžbenik zasnovan na gramatici, s obzirom na to da mnogi učenici žele učiti japanski jezik iz hobija, npr. jer žele posjetiti Japan i pričati s Japancima, a ne nužno za potrebe budućega zanimanja.

Ključne riječi
japanski jezik; srednjoškolsko obrazovanje; Hrvatska; anketa

Hrčak ID: 228772

URI
https://hrcak.srce.hr/228772

[engleski] [japanski]

Posjeta: 209 *