Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Dinamička fleksibilnost organiziranja marketinga kao pretpostavka efikasnog marketing-odlučivanja u reformski postavljenim uvjetima tržišnog privređivanja

Marcel Meler ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 426 Kb

str. 69-74

preuzimanja: 194

citiraj


Sažetak

U radu se analiziraju nužne mikro-organizacijske promjene unutar samoupravnih poduzeća, a koje bi trebale rezultirati reformskim zahvatima napose na području prilagođavanja tržišnim uvjetima privređivanja. Riječ je, prije svega, o problematiziranju postavljanja dinamičke i fleksibilne organizacije marketinga. U tu svrhu se ponajprije proučavaju centralizirani organizacijski oblici, dijelom već i upotrebljavani u praksi naših privrednih subjekata, a poseban se naglasak daje na analiziranje suvremenih, dinamički izuzetno prilagodljivih organizacijskih modaliteta predstavljenih projektnom organizacijom, prije svega. Osobit naglasak daje se i na djelovanje pojedinih organizacijskih modela na efikasnost marketing-odlučivanja u poduzećima.

Ključne riječi

marketing; marketing-odlučivanje; samoupravna poduzeća; tržišno privređivanje; kriza

Hrčak ID:

228793

URI

https://hrcak.srce.hr/228793

Datum izdavanja:

1.6.1989.

Posjeta: 487 *