APA 6th Edition Lorger, M. & Braičić, Z. (2019). Orijentacijsko trčanje u funkciji interdisciplinarnosti u nastavi: stanje i perspektive. Croatian Journal of Education, 21 (Sp.Ed.1), 61-78. https://doi.org/10.15516/cje.v21i0.3545
MLA 8th Edition Lorger, Marija and Zdenko Braičić. "Orijentacijsko trčanje u funkciji interdisciplinarnosti u nastavi: stanje i perspektive." Croatian Journal of Education, vol. 21, no. Sp.Ed.1, 2019, pp. 61-78. https://doi.org/10.15516/cje.v21i0.3545. Accessed 20 Jan. 2021.
Chicago 17th Edition Lorger, Marija and Zdenko Braičić. "Orijentacijsko trčanje u funkciji interdisciplinarnosti u nastavi: stanje i perspektive." Croatian Journal of Education 21, no. Sp.Ed.1 (2019): 61-78. https://doi.org/10.15516/cje.v21i0.3545
Harvard Lorger, M., and Braičić, Z. (2019). 'Orijentacijsko trčanje u funkciji interdisciplinarnosti u nastavi: stanje i perspektive', Croatian Journal of Education, 21(Sp.Ed.1), pp. 61-78. https://doi.org/10.15516/cje.v21i0.3545
Vancouver Lorger M, Braičić Z. Orijentacijsko trčanje u funkciji interdisciplinarnosti u nastavi: stanje i perspektive. Croatian Journal of Education [Internet]. 2019 [cited 2021 January 20];21(Sp.Ed.1):61-78. https://doi.org/10.15516/cje.v21i0.3545
IEEE M. Lorger and Z. Braičić, "Orijentacijsko trčanje u funkciji interdisciplinarnosti u nastavi: stanje i perspektive", Croatian Journal of Education, vol.21, no. Sp.Ed.1, pp. 61-78, 2019. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v21i0.3545
APA 6th Edition Lorger, M. & Braičić, Z. (2019). Orienteering as a Means of Promoting Cross-Curricular Teaching: Status and Perspectives. Croatian Journal of Education, 21 (Sp.Ed.1), 61-78. https://doi.org/10.15516/cje.v21i0.3545
MLA 8th Edition Lorger, Marija and Zdenko Braičić. "Orienteering as a Means of Promoting Cross-Curricular Teaching: Status and Perspectives." Croatian Journal of Education, vol. 21, no. Sp.Ed.1, 2019, pp. 61-78. https://doi.org/10.15516/cje.v21i0.3545. Accessed 20 Jan. 2021.
Chicago 17th Edition Lorger, Marija and Zdenko Braičić. "Orienteering as a Means of Promoting Cross-Curricular Teaching: Status and Perspectives." Croatian Journal of Education 21, no. Sp.Ed.1 (2019): 61-78. https://doi.org/10.15516/cje.v21i0.3545
Harvard Lorger, M., and Braičić, Z. (2019). 'Orienteering as a Means of Promoting Cross-Curricular Teaching: Status and Perspectives', Croatian Journal of Education, 21(Sp.Ed.1), pp. 61-78. https://doi.org/10.15516/cje.v21i0.3545
Vancouver Lorger M, Braičić Z. Orienteering as a Means of Promoting Cross-Curricular Teaching: Status and Perspectives. Croatian Journal of Education [Internet]. 2019 [cited 2021 January 20];21(Sp.Ed.1):61-78. https://doi.org/10.15516/cje.v21i0.3545
IEEE M. Lorger and Z. Braičić, "Orienteering as a Means of Promoting Cross-Curricular Teaching: Status and Perspectives", Croatian Journal of Education, vol.21, no. Sp.Ed.1, pp. 61-78, 2019. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v21i0.3545
Abstracts Orijentaciju kao sportsko-natjecateljsku, rekreacijsku ili edukacijsku aktivnost sve učestalije provode različite sportske udruge, planinari i drugi rekreativci. U njezinu provođenju sudjeluju i učitelji i nastavnici u školama, naročito u onima koje su uključene u GLOBE program. Cilj rada bio je ispitati uključenost orijentacijskog trčanja ili nekih njegovih sadržaja u programe rada škola i predmeta u višim razredima osnovne škole i u srednjim školama u Republici Hrvatskoj, kao i moguću ulogu orijentacijskog trčanja u poticanju interdisciplinarnosti u nastavi. Zbog želje za upotpunjavanjem nastavnih metoda i oblika rada većom količinom rada izvan učionice, svrha rada jest pridonijeti oblikovanju argumentiranog zahtjeva za ugrađivanjem orijentacijskog trčanja u kurikul osnovne škole u Hrvatskoj. Budući da je orijentacijsko trčanje naročito značajno s gledišta nastave Geografije i Tjelesne i zdravstvene kulture, radi identificiranja njihovih korelacijskih veza analizirani su postojeći nastavni programi dvaju predmeta. U radu se iznose i rezultati istraživanja provedenog 2017. i 2018. godine na uzorku od 146 učitelja i nastavnika Geografije i Tjelesne i zdravstvene kulture iz Hrvatske. Rezultati ukazuju na to da su učitelji upoznati s tom aktivnošću pa iako prepoznaju njezin potencijal u smislu želje za njezinom ugradnjom u planove i programe rada, kao i doprinos međupredmetnoj korelaciji, sadržaji orijentacijskog trčanja vrlo se rijetko ili uopće ne provode u osnovnim, a još manje u srednjim školama. Rezultati ovog istraživanja također su ukazali na nedostatak kompetencija učitelja i nastavnika i njihovo nesnalaženje u tom području.