APA 6th Edition Puklek Levpušček, M. i Podlesek, A. (2019). Links between Academic Motivation, Psychological Need Satisfaction in Education, and University Students' Satisfaction with Their Study. Psihologijske teme, 28 (3), 567-587. https://doi.org/10.31820/pt.28.3.6
MLA 8th Edition Puklek Levpušček, Melita i Anja Podlesek. "Links between Academic Motivation, Psychological Need Satisfaction in Education, and University Students' Satisfaction with Their Study." Psihologijske teme, vol. 28, br. 3, 2019, str. 567-587. https://doi.org/10.31820/pt.28.3.6. Citirano 28.01.2021.
Chicago 17th Edition Puklek Levpušček, Melita i Anja Podlesek. "Links between Academic Motivation, Psychological Need Satisfaction in Education, and University Students' Satisfaction with Their Study." Psihologijske teme 28, br. 3 (2019): 567-587. https://doi.org/10.31820/pt.28.3.6
Harvard Puklek Levpušček, M., i Podlesek, A. (2019). 'Links between Academic Motivation, Psychological Need Satisfaction in Education, and University Students' Satisfaction with Their Study', Psihologijske teme, 28(3), str. 567-587. https://doi.org/10.31820/pt.28.3.6
Vancouver Puklek Levpušček M, Podlesek A. Links between Academic Motivation, Psychological Need Satisfaction in Education, and University Students' Satisfaction with Their Study. Psihologijske teme [Internet]. 2019 [pristupljeno 28.01.2021.];28(3):567-587. https://doi.org/10.31820/pt.28.3.6
IEEE M. Puklek Levpušček i A. Podlesek, "Links between Academic Motivation, Psychological Need Satisfaction in Education, and University Students' Satisfaction with Their Study", Psihologijske teme, vol.28, br. 3, str. 567-587, 2019. [Online]. https://doi.org/10.31820/pt.28.3.6
Sažetak Motivacija studenata predstavlja važan čimbenik školskoga postignuća. Ovim je istraživanjem ispitana akademska motivacija studenata tijekom akademske godine i njezin odnos sa zadovoljenjem psiholoških potreba u kontekstu studiranja te s akademskom prilagodbom. Teorijski okvir ovog istraživanja predstavlja teorija samoodređenja (SDT) Decija i Ryana. U obje su točke mjerenja sudjelovala 124 studenta. Na početku akademske godine studenti su ispunili Skalu akademske motivacije, verziju za studente (AMS-C 28), a sedam mjeseci kasnije odgovorili su na pitanje o svojoj sigurnosti izborom studija te ponovno ispunili AMS-C 28. Pored toga, procijenili su stupanj zadovoljenosti psiholoških potreba (za autonomijom, kompetencijom i povezanošću) u tekućoj akademskoj godini te svoje zadovoljstvo studijem. Rezultati su pokazali da su svi oblici akademske motivacije (raspoređeni po motivacijskom kontunuumu SDT-a) tijekom akademske godine ostali vrlo stabilni. Viša autonomna motivacijska orijentacija bila je povezana s većim percipiranim zadovoljenjem psiholoških potreba te je bila značajan prediktor zadovoljstva studenata studijem i sigurnosti u izbor studija. Kada je zadovoljenje psiholoških potreba studenata u tekućoj akademskoj godini uneseno u regresijski model, predviđalo je zadovoljstvo studijem i sigurnost u izbor studija povrh autonomne motivacije studenata. Istraživanje je uputilo na važnost stvaranja okruženja za učenje koje je responsivno na psihološke potrebe studenata vezane uz studij.