hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Uloga i važnost obiteljskog poduzetništva u području sportskog turizma

Josip Miočić   ORCID icon orcid.org/0000-0002-2508-383X ; Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, Sveučilište u Zadru

Puni tekst: hrvatski, PDF (297 KB) str. 32-39 preuzimanja: 76* citiraj
APA 6th Edition
Miočić, J. (2019). Uloga i važnost obiteljskog poduzetništva u području sportskog turizma. Oeconomica Jadertina, 9 (2), 32-39. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/230356
MLA 8th Edition
Miočić, Josip. "Uloga i važnost obiteljskog poduzetništva u području sportskog turizma." Oeconomica Jadertina, vol. 9, br. 2, 2019, str. 32-39. https://hrcak.srce.hr/230356. Citirano 01.06.2020.
Chicago 17th Edition
Miočić, Josip. "Uloga i važnost obiteljskog poduzetništva u području sportskog turizma." Oeconomica Jadertina 9, br. 2 (2019): 32-39. https://hrcak.srce.hr/230356
Harvard
Miočić, J. (2019). 'Uloga i važnost obiteljskog poduzetništva u području sportskog turizma', Oeconomica Jadertina, 9(2), str. 32-39. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/230356 (Datum pristupa: 01.06.2020.)
Vancouver
Miočić J. Uloga i važnost obiteljskog poduzetništva u području sportskog turizma. Oeconomica Jadertina [Internet]. 2019 [pristupljeno 01.06.2020.];9(2):32-39. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/230356
IEEE
J. Miočić, "Uloga i važnost obiteljskog poduzetništva u području sportskog turizma", Oeconomica Jadertina, vol.9, br. 2, str. 32-39, 2019. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/230356. [Citirano: 01.06.2020.]

Sažetak
U ovome radu istražuju se dva osnovna elementa poduzetništva: obiteljsko poduzetništvo, sa svojim osnovnim značajkama i specifičnostima kao komponenta poduzetništva općenito, i obiteljsko poduzetništvo u području sportskog turizma, kao posebna grana poduzetništva nastala alociranjem proizvodnih resursa u predmetnu djelatnost – turizam, koja danas segmentalno može biti važan čimbenik za gospodarstvo Republike Hrvatske općenito. Također, utvrđuje se utjecaj obiteljskoga poduzetništva u turizmu sa stanovišta stvaranja novih smještajnih kapaciteta i rasta broja dolazaka domaćih i stranih gostiju u Zadarskoj županiji. Cilj rada je ukazati na sve veću ulogu i važnost obiteljskog poduzetništva u području sportskog turizma. Rad definira preporuke i smjernice za jači i snažniji razvoj obiteljskog poduzetništva s naglaskom na područje sportskog turizma ne bi li se omogućila bolja identifikacija, praćenje razvoja te projekcija utjecaja obiteljskih poduzeća u području sportskog turizma na gospodarstvo Republike Hrvatske.

Ključne riječi
poduzetništvo; obiteljsko poduzetništvo; sport; turizam; gospodarstvo

Hrčak ID: 230356

URI
https://hrcak.srce.hr/230356

[engleski]

Posjeta: 118 *