hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Najčešći problemi i izazovi u provođenju poslovnih web anketa

Berislav Žmuk   ORCID icon orcid.org/0000-0003-3487-1376 ; Ekonomski fakultet, Sveučilište u Zagrebu

Puni tekst: hrvatski, PDF (209 KB) str. 52-60 preuzimanja: 72* citiraj
APA 6th Edition
Žmuk, B. (2019). Najčešći problemi i izazovi u provođenju poslovnih web anketa. Oeconomica Jadertina, 9 (2), 52-60. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/230358
MLA 8th Edition
Žmuk, Berislav. "Najčešći problemi i izazovi u provođenju poslovnih web anketa." Oeconomica Jadertina, vol. 9, br. 2, 2019, str. 52-60. https://hrcak.srce.hr/230358. Citirano 26.05.2020.
Chicago 17th Edition
Žmuk, Berislav. "Najčešći problemi i izazovi u provođenju poslovnih web anketa." Oeconomica Jadertina 9, br. 2 (2019): 52-60. https://hrcak.srce.hr/230358
Harvard
Žmuk, B. (2019). 'Najčešći problemi i izazovi u provođenju poslovnih web anketa', Oeconomica Jadertina, 9(2), str. 52-60. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/230358 (Datum pristupa: 26.05.2020.)
Vancouver
Žmuk B. Najčešći problemi i izazovi u provođenju poslovnih web anketa. Oeconomica Jadertina [Internet]. 2019 [pristupljeno 26.05.2020.];9(2):52-60. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/230358
IEEE
B. Žmuk, "Najčešći problemi i izazovi u provođenju poslovnih web anketa", Oeconomica Jadertina, vol.9, br. 2, str. 52-60, 2019. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/230358. [Citirano: 26.05.2020.]

Sažetak
Provođenjem poslovnih anketa može se doći do važnih informacija o stavovima poduzeća o određenoj temu, ali i o problemima koje sprječavaju poduzeća u ostvarivanju planova i postizanja više razine uspješnosti poslovanja. Razvojem informacijsko-komunikacijskih tehnologija te povećanjem broja korisnika koji te tehnologije uspješno primjenjuju u svojem svakodnevnom radu, web ankete su se prometnule kao najefikasnije sredstvo prikupljanja informacija od većeg broja poduzeća. Ipak, provođenje poslovnih web anketa nije tako jednostavno kao što se to na prvi pogled čini. Stoga se u radu daje pregled najvažnijih izazova uspješnog provođenja poslovnih web anketa. Izazovi koji su posebno istaknuti i obrađeni u radu vezani su uz: ciljnu populaciju i okvir izbora jedinica u uzorak; jedinicu izvještavanja i probleme vjerodostojnosti odgovora; dizajn anketnog upitnika i tehničke aspekte web ankete; slanje poziva za sudjelovanje u istraživanju i podsjetnika te trajanje istraživanja; niske stope odgovora; analizu prikupljenih informacija i interpretaciju dobivenih rezultata te povratnu komunikaciju s poduzećima.

Ključne riječi
poslovna web anketa; provođenje anketnog istraživanja

Hrčak ID: 230358

URI
https://hrcak.srce.hr/230358

[engleski]

Posjeta: 111 *