hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIKA KAO PREDIKTOR ORGANIZACIJSKE USPJEŠNOSTI U HOTELIJERSTVU

Sanda Grudić Kvasić ; Visoka poslovna škola PAR, Rijeka

Puni tekst: hrvatski, pdf (296 KB) str. 499-514 preuzimanja: 322* citiraj
APA 6th Edition
Grudić Kvasić, S. (2019). ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIKA KAO PREDIKTOR ORGANIZACIJSKE USPJEŠNOSTI U HOTELIJERSTVU. Ekonomska misao i praksa, (2), 499-514. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/230528
MLA 8th Edition
Grudić Kvasić, Sanda. "ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIKA KAO PREDIKTOR ORGANIZACIJSKE USPJEŠNOSTI U HOTELIJERSTVU." Ekonomska misao i praksa, vol. , br. 2, 2019, str. 499-514. https://hrcak.srce.hr/230528. Citirano 03.08.2021.
Chicago 17th Edition
Grudić Kvasić, Sanda. "ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIKA KAO PREDIKTOR ORGANIZACIJSKE USPJEŠNOSTI U HOTELIJERSTVU." Ekonomska misao i praksa , br. 2 (2019): 499-514. https://hrcak.srce.hr/230528
Harvard
Grudić Kvasić, S. (2019). 'ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIKA KAO PREDIKTOR ORGANIZACIJSKE USPJEŠNOSTI U HOTELIJERSTVU', Ekonomska misao i praksa, (2), str. 499-514. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/230528 (Datum pristupa: 03.08.2021.)
Vancouver
Grudić Kvasić S. ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIKA KAO PREDIKTOR ORGANIZACIJSKE USPJEŠNOSTI U HOTELIJERSTVU. Ekonomska misao i praksa [Internet]. 2019 [pristupljeno 03.08.2021.];(2):499-514. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/230528
IEEE
S. Grudić Kvasić, "ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIKA KAO PREDIKTOR ORGANIZACIJSKE USPJEŠNOSTI U HOTELIJERSTVU", Ekonomska misao i praksa, vol., br. 2, str. 499-514, 2019. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/230528. [Citirano: 03.08.2021.]

Sažetak
Zadovoljstvo zaposlenika danas se smatra jednim od ključnih čimbenika organizacijske uspješnosti. Budući da je toj temi pridana nedovoljna pozornost u literaturi na području hotelijerstva, svrha je ovog rada sadržana u analizi utjecaja zadovoljstva zaposlenika na financijsku i operativnu uspješnost hotelskih organizacija, ispitujući pritom moderacijsku ulogu staža i obavljanja posla koji zahtijeva izravan kontakt s hotelskim gostima. Testiranje hipoteza rada izvršeno je primjenom regresijske analize. Rezultati empirijskog istraživanja, provedenog na uzorku od 226 hotelskih zaposlenika, potvrdili su pozitivan utjecaj zadovoljstva zaposlenika na financijsku i operativnu organizacijsku uspješnost. Pritom se značajnom pokazala samo moderatorska uloga varijable staža, koja pozitivno utječe na vezu između zadovoljstva zaposlenika i financijske uspješnosti. Rezultati istraživanja pridonose literaturi na području hotelskog menadžmenta, odnosno boljem razumijevanju povezanosti zadovoljstva zaposlenika i poslovnog uspjeha organizacija u hotelijerstvu. Implikacije za menadžment poslovnih subjekata u hotelijerstvu u prvom se redu odnose na nužnost mjerenja ne samo financijske već i operativne uspješnosti te na provedbu aktivnosti menadžmenta ljudskih resursa koje pridonose zadovoljstvu i zadržavanju zaposlenika.

Ključne riječi
zadovoljstvo zaposlenika; organizacijska uspješnost; hotelijerstvo; organizacijsko ponašanje; menadžment ljudskih resursa

Hrčak ID: 230528

URI
https://hrcak.srce.hr/230528

Posjeta: 624 *