hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Razlike u primjeni strategija podrške za individualizirano poučavanje kod osnovnoškolskih učitelja

Jasna Kudek Mirošević ; Osnovna škola Dragutina Tadijanovića, Zagreb. Hrvatska
Tihana Rešetar ; Osnovna škola Bistra, Donja Bistra, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (363 KB) str. 48-63 preuzimanja: 399* citiraj
APA 6th Edition
Kudek Mirošević, J. i Rešetar, T. (2019). Razlike u primjeni strategija podrške za individualizirano poučavanje kod osnovnoškolskih učitelja. Školski vjesnik, 68 (1), 48-63. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/230622
MLA 8th Edition
Kudek Mirošević, Jasna i Tihana Rešetar. "Razlike u primjeni strategija podrške za individualizirano poučavanje kod osnovnoškolskih učitelja." Školski vjesnik, vol. 68, br. 1, 2019, str. 48-63. https://hrcak.srce.hr/230622. Citirano 28.10.2021.
Chicago 17th Edition
Kudek Mirošević, Jasna i Tihana Rešetar. "Razlike u primjeni strategija podrške za individualizirano poučavanje kod osnovnoškolskih učitelja." Školski vjesnik 68, br. 1 (2019): 48-63. https://hrcak.srce.hr/230622
Harvard
Kudek Mirošević, J., i Rešetar, T. (2019). 'Razlike u primjeni strategija podrške za individualizirano poučavanje kod osnovnoškolskih učitelja', Školski vjesnik, 68(1), str. 48-63. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/230622 (Datum pristupa: 28.10.2021.)
Vancouver
Kudek Mirošević J, Rešetar T. Razlike u primjeni strategija podrške za individualizirano poučavanje kod osnovnoškolskih učitelja. Školski vjesnik [Internet]. 2019 [pristupljeno 28.10.2021.];68(1):48-63. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/230622
IEEE
J. Kudek Mirošević i T. Rešetar, "Razlike u primjeni strategija podrške za individualizirano poučavanje kod osnovnoškolskih učitelja", Školski vjesnik, vol.68, br. 1, str. 48-63, 2019. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/230622. [Citirano: 28.10.2021.]
Puni tekst: engleski, pdf (385 KB) str. 64-78 preuzimanja: 60* citiraj
APA 6th Edition
Kudek Mirošević, J. i Rešetar, T. (2019). Differences in The Application of Strategic Support in Individualized Teaching with Primary School Teachers. Školski vjesnik, 68 (1), 64-78. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/230622
MLA 8th Edition
Kudek Mirošević, Jasna i Tihana Rešetar. "Differences in The Application of Strategic Support in Individualized Teaching with Primary School Teachers." Školski vjesnik, vol. 68, br. 1, 2019, str. 64-78. https://hrcak.srce.hr/230622. Citirano 28.10.2021.
Chicago 17th Edition
Kudek Mirošević, Jasna i Tihana Rešetar. "Differences in The Application of Strategic Support in Individualized Teaching with Primary School Teachers." Školski vjesnik 68, br. 1 (2019): 64-78. https://hrcak.srce.hr/230622
Harvard
Kudek Mirošević, J., i Rešetar, T. (2019). 'Differences in The Application of Strategic Support in Individualized Teaching with Primary School Teachers', Školski vjesnik, 68(1), str. 64-78. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/230622 (Datum pristupa: 28.10.2021.)
Vancouver
Kudek Mirošević J, Rešetar T. Differences in The Application of Strategic Support in Individualized Teaching with Primary School Teachers. Školski vjesnik [Internet]. 2019 [pristupljeno 28.10.2021.];68(1):64-78. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/230622
IEEE
J. Kudek Mirošević i T. Rešetar, "Differences in The Application of Strategic Support in Individualized Teaching with Primary School Teachers", Školski vjesnik, vol.68, br. 1, str. 64-78, 2019. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/230622. [Citirano: 28.10.2021.]

Sažetak
Imajući u vidu da učitelji 21. stoljeća u poučavanju trebaju biti vješti u korištenju različitih strategija rada, kako za učenike tipičnoga razvoja, tako i za učenike s teškoćama, cilj ovoga istraživanja je utvrditi razlike među učiteljima u redovitim osnovnim školama o tome koje strategije, tj. didaktičko-metodičku podršku odabiru i primjenjuju za uspješno individualizirano poučavanje učenika u redovitim školama, s obzirom na metode, sredstva, oblike, odnosno postupke kojima se najviše koriste. Uzorak čine učitelji od prvoga do osmoga razreda (N=410) iz redovitih osnovnih škola u Republici Hrvatskoj. U istraživanju je postavljena hipoteza da postoji statistički značajna razlika između učitelja od prvoga do četvrtoga razreda i učitelja od petoga do osmoga razreda u strategijama podrške koje primjenjuju za uspješno individualizirano poučavanje. Rezultati pokazuju da učitelji od prvoga do četvrtoga razreda više koriste, izmjenjuju i individualiziraju različite nastavne metode, postupke i oblike rada s učenicima te se više koriste suvremenim oblicima u nastavi poput digitalnih obrazovnih sadržaja. Rezultatima se želi ukazati na stupanj individualizirane odgojno-obrazovne prakse, s posebnim osvrtom na dileme i izazove koji proizlaze iz rezultata istraživanja. Te su dileme i izazovi s jedne strane usmjereni na kompetencije učitelja bez kojih kvalitetno poučavanje u nastavi nije moguće, a s druge strane na sam proces, odnosno mijenjanje načina poučavanja kako bi se približili potrebnim standardima pedagoške prakse 21. stoljeća temeljene na pokazateljima uspješnosti.

Ključne riječi
didaktičko-metodički pristup; individualizirana nastava; strategije poučavanja

Hrčak ID: 230622

URI
https://hrcak.srce.hr/230622

[engleski]

Posjeta: 691 *