Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.15378/1848-9540.2019.42.07

Kako mladi u Sloveniji interpretiraju i koriste kulturnu baštinu i njezine vrijednosti. Je li baština uistinu dosadna i nezanimljiva?

Jasna Fakin Bajec ; Institute of Culture and Memory Studies, ZRC SAZU, Ljubljana, Slovenia


Puni tekst: engleski pdf 1.505 Kb

str. 173-193

preuzimanja: 815

citiraj


Sažetak

U radu se analiziraju pristupi uključivanja mladih u procese vrednovanja, interpretacije i korištenja lokalne baštine ususret suvremenim izazovima razvoja. Polazi se od toga da europske razvojne strategije naglašavaju različite potencijale kulturne baštine, no mladi iz zapadne Slovenije teško uviđaju te potencijale. Nadalje, rezultati etnografskog istraživanja pokazuju da mladi nisu značajnije zainteresirani za prakse vezane uz baštinu koje se provode u njihovim gradovima i selima. Rezultati ovog rada pokazuju na koji se način baština može predstaviti mlađim generacijama, kako mladi razumiju lokalnu baštinu i njezine vrijednosti te što misle o volonterskim aktivnostima u području kulture.

Ključne riječi

baštinske vrijednosti; mladi; obrazovni kurikul; volonterske aktivnosti; neoliberalno društvo; Slovenija

Hrčak ID:

230764

URI

https://hrcak.srce.hr/230764

Datum izdavanja:

21.12.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.925 *