Skoči na glavni sadržaj

Ostalo

Suvremeni modeli arhitektonske naobrazbe: izvori, stanje i izazovi budućnosti; Doktorska disertacija [sažetak]

Dubravko Bačić ; Arhitektonski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 111 Kb

str. 408-408

preuzimanja: 329

citiraj


Sažetak

Tema rada su modeli arhitektonske visokoškolske naobrazbe u europskom akademskom i stručnom kontekstu. U radu je potvrđena hipoteza o obrazovnom sustavu razvijenom na vlastitim, arhitektonskoj disciplini inherentnim edukacijskim modelima koji kontinuirano evoluiraju i postupno se transformiraju, ali ustrajno perzistiraju u višestoljetnim ciklusima, često neovisno o njihovom epistemološkom sadržaju. Svi suvremeni modeli dinamični su amalgami koji se temelje na globalno dostupnom korpusu kodificiranoga arhitektonskoga znanja te na stjecanju kreativnih vještina i primjenjivog stručnog znanja. Njihova unutrašnja logika i robusnost bitan su element budućnosti institucionalnoga arhitektonskoga obrazovanja.

Ključne riječi

Hrčak ID:

230999

URI

https://hrcak.srce.hr/230999

Datum izdavanja:

31.12.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 842 *