Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.32676/n.5.1.9

Čimbenici ponašanja potrošača i suvremeni trendovi na tržištu luksuzne robe

Marija Antonija Pajić


Puni tekst: engleski pdf 759 Kb

str. 101-117

preuzimanja: 2.262

citiraj


Sažetak

Unatoč gospodarskim krizama, tržište luksuzne robe kontinuirano prosperira. Cilj istraživanja je pružiti opsežan teorijski pregled ove pojave te pregled suvremenih trendova, analizirati čimbenike koji utječu na ponašanje potrošača luksuzne robe i utjecaj internet prodaje kao aspekta digitalizacije na prodaju luksuzne robe, s posebnim naglaskom na prodaju luksuznih torbica. Metode istraživanja obuhvaćale su pregled relevantne znanstvene i stručne literature, izvješća stručnjaka za tržište luksuzne robe i službenih statističkih baza podataka. Istraživanje je utvrdilo da je digitalizacija najveća promjena i najveći trend luksuzne industrije. Kontinuiran porast internet prodaje i prihoda luksuzne robe pokazuje da su digitalizacija i digitalni alati poput internet prodaje važni čimbenici kupovine potrošača, značajno utječući na prodaju luksuzne robe, uključivo i prodaju luksuznih torbica.

Ključne riječi

luksuzna roba; čimbenici ponašanja potrošača; digitalizacija; internet prodaja; društveni mediji

Hrčak ID:

231801

URI

https://hrcak.srce.hr/231801

Datum izdavanja:

30.12.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.709 *