Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

KRIZNO KOMUNICIRANJE

Zoran Tomić ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Mostaru
Josip Sapunar ; Fakultet političkih znanosti u Zagrebu


Puni tekst: hrvatski pdf 176 Kb

str. 298-310

preuzimanja: 952

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 37 Kb

str. 311-311

preuzimanja: 111

citiraj


Sažetak

Kriznom komuniciranju danas se u suvremenom menadžmentu pridaje
velika pozornost i ono ima strateško mjesto u životu organizacija. U radu
autori definiraju krizu i krizno komuniciranje, javnosti koje su upletene
u krizu, analiziraju tipove i uzroke kriza i detaljnije obrađuju sam proces
kriznoga komuniciranja. Kriznom komuniciranju ovdje se pristupa kao
informaciji i kao strategiji.

Ključne riječi

kriza; krizno komuniciranje; odnosi s javnošću; menadžment; javnost; krizni plan.

Hrčak ID:

231872

URI

https://hrcak.srce.hr/231872

Datum izdavanja:

19.12.2006.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.823 *