Jelena Loborec
; Geotehnički fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zavod za hidrotehniku
Saša Zavrtnik
; Geotehnički fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zavod za hidrotehniku
Damir Žubčić
; Geotehnički fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zavod za hidrotehniku;Veterinarski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Klinika za unutarnje bolesti.
APA 6th Edition Loborec, J., Zavrtnik, S. i Žubčić, D. (2019). Uloga bioetike u obrazovanju inženjera okoliša
. Jahr, 10 (2), 425-435. https://doi.org/10.21860/j.10.2.9
MLA 8th Edition Loborec, Jelena, et al. "Uloga bioetike u obrazovanju inženjera okoliša
." Jahr, vol. 10, br. 2, 2019, str. 425-435. https://doi.org/10.21860/j.10.2.9. Citirano 23.01.2021.
Chicago 17th Edition Loborec, Jelena, Saša Zavrtnik i Damir Žubčić. "Uloga bioetike u obrazovanju inženjera okoliša
." Jahr 10, br. 2 (2019): 425-435. https://doi.org/10.21860/j.10.2.9
Harvard Loborec, J., Zavrtnik, S., i Žubčić, D. (2019). 'Uloga bioetike u obrazovanju inženjera okoliša
', Jahr, 10(2), str. 425-435. https://doi.org/10.21860/j.10.2.9
Vancouver Loborec J, Zavrtnik S, Žubčić D. Uloga bioetike u obrazovanju inženjera okoliša
. Jahr [Internet]. 2019 [pristupljeno 23.01.2021.];10(2):425-435. https://doi.org/10.21860/j.10.2.9
IEEE J. Loborec, S. Zavrtnik i D. Žubčić, "Uloga bioetike u obrazovanju inženjera okoliša
", Jahr, vol.10, br. 2, str. 425-435, 2019. [Online]. https://doi.org/10.21860/j.10.2.9
Sažetak Rad pruža osvrt na potrebu uvođenja kolegija koji bi se bavio bioetičkim konceptima u visokoškolskom obrazovanju na primjeru studijskog programa Inženjerstvo okoliša na Geotehničkom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Radi se o studiju iz polja Temeljnih tehničkih znanosti gdje se moralno-etički principi često samo načelno podrazumijevaju, najčešće u vidu tehničke etike. Iako profit tu igra veliku ulogu, moramo sagledati struku u širem kontekstu. U sklopu studija postoje kolegiji koji se u određenoj mjeri dotiču integrirane bioetičke tematike, ali u nedovoljnoj mjeri. U posljednje vrijeme počinje se prepoznavati mjesto koje bi bioetika mogla i trebala zauzimati u obrazovanju budućih inženjera okoliša s obzirom na to da će oni svoj profesionalni rad usmjeravati prema različitim aspektima. Pri tome treba imati na umu da njihovo inženjersko djelovanje utječe na kvalitetu života i zdravlje ljudi, kao i na dobrobit drugih živih bića s kojima smo neraskidivo povezani.