hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

OBRAZOVANJE PROTIV/ILI ZA AGRESIVNU ULOGU TRŽIŠTA U POST-MODERNISTIČKOM DRUŠTVU

Jana Bezenšek ; Pedagoški fakultet, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija

Puni tekst: engleski, pdf (670 KB) str. 201-206 preuzimanja: 328* citiraj
APA 6th Edition
Bezenšek, J. (2007). EDUCATION AGAINST/ OR FOR THE AGGRESSIVE MARKET’S ROLE IN POST - MODERN SOCIETY. Informatologia, 40 (3), 201-206. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/21514
MLA 8th Edition
Bezenšek, Jana. "EDUCATION AGAINST/ OR FOR THE AGGRESSIVE MARKET’S ROLE IN POST - MODERN SOCIETY." Informatologia, vol. 40, br. 3, 2007, str. 201-206. https://hrcak.srce.hr/21514. Citirano 02.12.2020.
Chicago 17th Edition
Bezenšek, Jana. "EDUCATION AGAINST/ OR FOR THE AGGRESSIVE MARKET’S ROLE IN POST - MODERN SOCIETY." Informatologia 40, br. 3 (2007): 201-206. https://hrcak.srce.hr/21514
Harvard
Bezenšek, J. (2007). 'EDUCATION AGAINST/ OR FOR THE AGGRESSIVE MARKET’S ROLE IN POST - MODERN SOCIETY', Informatologia, 40(3), str. 201-206. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/21514 (Datum pristupa: 02.12.2020.)
Vancouver
Bezenšek J. EDUCATION AGAINST/ OR FOR THE AGGRESSIVE MARKET’S ROLE IN POST - MODERN SOCIETY. Informatologia [Internet]. 2007 [pristupljeno 02.12.2020.];40(3):201-206. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/21514
IEEE
J. Bezenšek, "EDUCATION AGAINST/ OR FOR THE AGGRESSIVE MARKET’S ROLE IN POST - MODERN SOCIETY", Informatologia, vol.40, br. 3, str. 201-206, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/21514. [Citirano: 02.12.2020.]

Sažetak
Posljedice koje su pokrenuli i prouzrokovali procesi globalizacije svjetskih su dimenzija, pa se je uobličila nova društvena i kulturna okolina s posve novim i i često neoubičajenim i neočekivanim običajima i suprotnostima, u kojima je tržište postalo novi odgajatelj: između obitelj, škole i socijalne okoline. Tržište i njegovi činitelji agresivno pritišću na populaciju, koju ne žele samo privući ka što većoj i nekritičnoj potrošnji, već ju brojnim nametnutim mehanizmima (podsvjesno) agresivno odgajaju u svoje potencijalne potrošače. Takav agresivan način djelatnosti tržištnih mehanizama pak pokreće nastanak prividnog svijeta potreba, pripadnosti, obezbjeđivanja vrijednosti društva u kojem žive. Autorica utvrđuje kako većina teorija o potrošnji, potrošače ne obrađuje kao misleće i slobodne pojedince koji (moguće) posve autonomno odlučuju o načinu i vrsti zadovoljavanja svojih (ne)realnih potreba, nego što s agresivnim socijalnim i ekonomskim modelima pritiskuju na razvitak njihove potrošačke orijentiranosti. Na njih ne pritišće samo sa iznimno šarenom i agresivnom ponudom, već i pomoću mas medija.

Ključne riječi
obrazovanje; tržište; ponašanje potrošaća

Hrčak ID: 21514

URI
https://hrcak.srce.hr/21514

[engleski]

Posjeta: 769 *