hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

MARGINALIJE O UTJECAJU INFORMATIKE NA PROMJENE U OBRAZOVANJU

Jovan Bazić ; Učiteljski fakultet u Prizrenu, Sveučilište u Prištini, Priština, Srbija
Vesna Minić ; Učiteljski fakultet u Prizrenu, Sveučilište u Prištini, Priština, Srbija

Puni tekst: hrvatski, pdf (96 KB) str. 211-215 preuzimanja: 956* citiraj
APA 6th Edition
Bazić, J. i Minić, V. (2007). MARGINALIJE O UTJECAJU INFORMATIKE NA PROMJENE U OBRAZOVANJU. Informatologia, 40 (3), 211-215. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/21516
MLA 8th Edition
Bazić, Jovan i Vesna Minić. "MARGINALIJE O UTJECAJU INFORMATIKE NA PROMJENE U OBRAZOVANJU." Informatologia, vol. 40, br. 3, 2007, str. 211-215. https://hrcak.srce.hr/21516. Citirano 04.07.2020.
Chicago 17th Edition
Bazić, Jovan i Vesna Minić. "MARGINALIJE O UTJECAJU INFORMATIKE NA PROMJENE U OBRAZOVANJU." Informatologia 40, br. 3 (2007): 211-215. https://hrcak.srce.hr/21516
Harvard
Bazić, J., i Minić, V. (2007). 'MARGINALIJE O UTJECAJU INFORMATIKE NA PROMJENE U OBRAZOVANJU', Informatologia, 40(3), str. 211-215. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/21516 (Datum pristupa: 04.07.2020.)
Vancouver
Bazić J, Minić V. MARGINALIJE O UTJECAJU INFORMATIKE NA PROMJENE U OBRAZOVANJU. Informatologia [Internet]. 2007 [pristupljeno 04.07.2020.];40(3):211-215. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/21516
IEEE
J. Bazić i V. Minić, "MARGINALIJE O UTJECAJU INFORMATIKE NA PROMJENE U OBRAZOVANJU", Informatologia, vol.40, br. 3, str. 211-215, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/21516. [Citirano: 04.07.2020.]

Sažetak
Glavne promjene, koje su potaknute utjecajem informatike na obrazovanje, generalno idu u tri smjera. Prvi je sve veća nadopuna klasičnog obrazovanja sadržajima, metodama i oblicima nastave novim informacijsko-komunikacijskim tehnologijama i drugim različitim inovacijama. Drugi je razvoj obrazovanja na daljinu, u virtualnom svijetu, na svim stupnjevima formalnog obrazovanja, osobito sveučilišnog, kao i razvoj različitih oblika neformalnog obrazovanja koje odgovara individualnim potrebama ljudi (različiti tečajevi, ''univerzitet trećeg doba'', i sl). I treći je, produžavanje školovanja, podizanje obrazovnog stupnja prosječnog građanina, demokratizacija sfere obrazovanja, vertikalnog i horizontalnog povezivanja svih stupnjeva i oblika obrazovanja, podizanje opće i profesionalne kulture mladih i sve veće povezivanje obrazovanja i rada.

Ključne riječi
informatika; obrazovanje; društvo; učitelji; učenici

Hrčak ID: 21516

URI
https://hrcak.srce.hr/21516

[engleski]

Posjeta: 1.760 *