Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

INTEGRACIJA ZNANJA U OBRAZOVANJU

Josip Mesarić ; Ekonomski fakultet, Sveučilište u Osijeku, Osijek, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 164 Kb

str. 216-222

preuzimanja: 1.159

citiraj


Sažetak

Rješavanje kompleksnih zadataka ili uvid u cjelinu problema i razumijevanje tematsko-motivacijskih sadržaja, potiču nužnost za integracijom (fuzijom ili udruživanjem) nepovezanih, distribuiranih i fragmentiranih znanja iz jednog šireg područja ili iz više različitih područja. U radu se istražuju uzroci fragmentiranosti znanja u obrazovnim kurikulumima ekonomskih fakulteta u Republici Hrvatskoj te nužnost i potrebe za integracijom ekonomskih znanja kao i integracijom znanja iz užih područja za kreiranje učećih objekata. Predložen je koncept na kojem će se, koristeći aktualne tehnologije semantičkog (ontološkog) weba, izvršiti vertikalne i horizontalne integracije znanja u danom problemskom kontekstu.

Ključne riječi

integracija znanja; ekonomski kurikulum; ontologija; semantički web

Hrčak ID:

21517

URI

https://hrcak.srce.hr/21517

Datum izdavanja:

28.9.2007.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.410 *