hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

INTEGRACIJA ZNANJA U OBRAZOVANJU

Josip Mesarić ; Ekonomski fakultet, Sveučilište u Osijeku, Osijek, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (164 KB) str. 216-222 preuzimanja: 878* citiraj
APA 6th Edition
Mesarić, J. (2007). INTEGRACIJA ZNANJA U OBRAZOVANJU. Informatologia, 40 (3), 216-222. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/21517
MLA 8th Edition
Mesarić, Josip. "INTEGRACIJA ZNANJA U OBRAZOVANJU." Informatologia, vol. 40, br. 3, 2007, str. 216-222. https://hrcak.srce.hr/21517. Citirano 03.12.2020.
Chicago 17th Edition
Mesarić, Josip. "INTEGRACIJA ZNANJA U OBRAZOVANJU." Informatologia 40, br. 3 (2007): 216-222. https://hrcak.srce.hr/21517
Harvard
Mesarić, J. (2007). 'INTEGRACIJA ZNANJA U OBRAZOVANJU', Informatologia, 40(3), str. 216-222. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/21517 (Datum pristupa: 03.12.2020.)
Vancouver
Mesarić J. INTEGRACIJA ZNANJA U OBRAZOVANJU. Informatologia [Internet]. 2007 [pristupljeno 03.12.2020.];40(3):216-222. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/21517
IEEE
J. Mesarić, "INTEGRACIJA ZNANJA U OBRAZOVANJU", Informatologia, vol.40, br. 3, str. 216-222, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/21517. [Citirano: 03.12.2020.]

Sažetak
Rješavanje kompleksnih zadataka ili uvid u cjelinu problema i razumijevanje tematsko-motivacijskih sadržaja, potiču nužnost za integracijom (fuzijom ili udruživanjem) nepovezanih, distribuiranih i fragmentiranih znanja iz jednog šireg područja ili iz više različitih područja. U radu se istražuju uzroci fragmentiranosti znanja u obrazovnim kurikulumima ekonomskih fakulteta u Republici Hrvatskoj te nužnost i potrebe za integracijom ekonomskih znanja kao i integracijom znanja iz užih područja za kreiranje učećih objekata. Predložen je koncept na kojem će se, koristeći aktualne tehnologije semantičkog (ontološkog) weba, izvršiti vertikalne i horizontalne integracije znanja u danom problemskom kontekstu.

Ključne riječi
integracija znanja; ekonomski kurikulum; ontologija; semantički web

Hrčak ID: 21517

URI
https://hrcak.srce.hr/21517

[engleski]

Posjeta: 1.568 *