hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

RAZVOJ NASTAVNIKA U INFORMACIJSKOM DRUŠTVU ZA OMOGUĆAVANJE CJELOŽIVOTNOG UČENJA

Dejan Dinevski ; Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija
Majda Pšunder ; Pedagoški fakultet, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija

Puni tekst: engleski, pdf (459 KB) str. 263-269 preuzimanja: 788* citiraj
APA 6th Edition
Dinevski, D. i Pšunder, M. (2007). TEACHER´S DEVELOPMENT IN THE INFORMATION SOCIETY FOR LIFELONG LEARNING PROVISION. Informatologia, 40 (4), 263-269. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/21527
MLA 8th Edition
Dinevski, Dejan i Majda Pšunder. "TEACHER´S DEVELOPMENT IN THE INFORMATION SOCIETY FOR LIFELONG LEARNING PROVISION." Informatologia, vol. 40, br. 4, 2007, str. 263-269. https://hrcak.srce.hr/21527. Citirano 26.02.2021.
Chicago 17th Edition
Dinevski, Dejan i Majda Pšunder. "TEACHER´S DEVELOPMENT IN THE INFORMATION SOCIETY FOR LIFELONG LEARNING PROVISION." Informatologia 40, br. 4 (2007): 263-269. https://hrcak.srce.hr/21527
Harvard
Dinevski, D., i Pšunder, M. (2007). 'TEACHER´S DEVELOPMENT IN THE INFORMATION SOCIETY FOR LIFELONG LEARNING PROVISION', Informatologia, 40(4), str. 263-269. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/21527 (Datum pristupa: 26.02.2021.)
Vancouver
Dinevski D, Pšunder M. TEACHER´S DEVELOPMENT IN THE INFORMATION SOCIETY FOR LIFELONG LEARNING PROVISION. Informatologia [Internet]. 2007 [pristupljeno 26.02.2021.];40(4):263-269. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/21527
IEEE
D. Dinevski i M. Pšunder, "TEACHER´S DEVELOPMENT IN THE INFORMATION SOCIETY FOR LIFELONG LEARNING PROVISION", Informatologia, vol.40, br. 4, str. 263-269, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/21527. [Citirano: 26.02.2021.]

Sažetak
Analiza razvoja učitelja u u učenju pomoću informatičkih tehnologija napravljena je s obzirom na potrebu cjeloživotnog učenja u društvu. Opisan je odnos između profesije i zanimanja i predložena je klasifikacija različitosti. Definirano je cjeloživotno učenje, te su dana različita gledišta da bi se razjasnio pojam i objasnile veze između cjeloživotnog učenja i e-učenja. Čini se da će moderna informatička tehnologija biti temelj učinkovitog i jeftinog cjeloživotnog učenja. Da bi se došlo do te točke e-učenje mora postati jeftinije, lakše za korištenje, mora poticati aktivnost, podržavati multimediju, široko dostupno, i bolje povezati učenje sa svakodnevnom praksom. Inovacije u učenju pomoću informacijskih tehnologija odgovaraju na ove potrebe. Nove tehnologije u procesu učenja stvaraju nove načine komunikacije, nove načine prijenosa znanja i nove društvene odnose, što rezultira novim konceptima učenja.

Ključne riječi
informacijsko društvo

Hrčak ID: 21527

URI
https://hrcak.srce.hr/21527

[engleski]

Posjeta: 1.712 *