hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

PROMJENE I INFORMACIJSKI RAZVOJ U ĐAČKIM DOMOVIMA SLOVENIJE

Olga Dečman Dobrnjič ; Učenički dom Ivan Cankar, Ljubljana, Slovenija
Metod Černetič ; Fakultet za organizaciju,Sveučilište u Mariboru, Kranj, Slovenija

Puni tekst: engleski, pdf (152 KB) str. 308-313 preuzimanja: 399* citiraj
APA 6th Edition
Dečman Dobrnjič, O. i Černetič, M. (2007). CHANGES AND INFORMATION DEVELOPMENT IN BOARDING SCHOOLS IN SLOVENIA. Informatologia, 40 (4), 308-313. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/21534
MLA 8th Edition
Dečman Dobrnjič, Olga i Metod Černetič. "CHANGES AND INFORMATION DEVELOPMENT IN BOARDING SCHOOLS IN SLOVENIA." Informatologia, vol. 40, br. 4, 2007, str. 308-313. https://hrcak.srce.hr/21534. Citirano 11.04.2021.
Chicago 17th Edition
Dečman Dobrnjič, Olga i Metod Černetič. "CHANGES AND INFORMATION DEVELOPMENT IN BOARDING SCHOOLS IN SLOVENIA." Informatologia 40, br. 4 (2007): 308-313. https://hrcak.srce.hr/21534
Harvard
Dečman Dobrnjič, O., i Černetič, M. (2007). 'CHANGES AND INFORMATION DEVELOPMENT IN BOARDING SCHOOLS IN SLOVENIA', Informatologia, 40(4), str. 308-313. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/21534 (Datum pristupa: 11.04.2021.)
Vancouver
Dečman Dobrnjič O, Černetič M. CHANGES AND INFORMATION DEVELOPMENT IN BOARDING SCHOOLS IN SLOVENIA. Informatologia [Internet]. 2007 [pristupljeno 11.04.2021.];40(4):308-313. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/21534
IEEE
O. Dečman Dobrnjič i M. Černetič, "CHANGES AND INFORMATION DEVELOPMENT IN BOARDING SCHOOLS IN SLOVENIA", Informatologia, vol.40, br. 4, str. 308-313, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/21534. [Citirano: 11.04.2021.]

Sažetak
U razdoblju samostalne Republike Slovenije dolazi do naglog pada upisa. Nova ekonomija na području školstva je usmjerena tržišno i profitno, dok su socijalistički modeli đačkih domova karakteristični za bivšu Jugoslaviju u domeni državne regulative, usmereni socijalno. Menadžment domova u Sloveniji kreće se između dvije ekstremne varijante: ukinuti đačke domove kao organizacije ili izabrati put razvoja i uvođenja novih modela đačkih domova. U vremenu samostalne Slovenije smanjuje se broj upisanih učenika u đačke domove. Raskorak između domskih kapaciteta i popunjenosti , proizlazi iz politike planiranja izgradnje domova 80-ih godina, koja se temeljila na očekivanome prilivu korisnika iz drugih republika bivše Jugoslavije, te vizije gospodarskog razvoja pojedinih krajeva, koja se nije ostvarila.U članku se govori o ulozi đačkog doma kao organizacije, politici vođenja menadžmenta, a iznose se i neki podac o broju korisnika. Također, u radu se predstavlja razvojno socijalni teorijski model đačkog doma, koji se lako razvija u novom, promijenjenom, europskom okruženju.

Ključne riječi
obrazovanje; učenički dom; organizacijske promjene

Hrčak ID: 21534

URI
https://hrcak.srce.hr/21534

[engleski]

Posjeta: 899 *