hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.32903/zs.65.1-2.4

MODEL RADA – ČIMBENIK USPJEŠNOSTI PODUKE PLIVANJA

Dražen Rastovski ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilište u Osijeku, Republika Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (245 KB) str. 57-70 preuzimanja: 127* citiraj
APA 6th Edition
Rastovski, D. (2019). MODEL RADA – ČIMBENIK USPJEŠNOSTI PODUKE PLIVANJA. Život i škola, LXV (1-2), 57-70. https://doi.org/10.32903/zs.65.1-2.4
MLA 8th Edition
Rastovski, Dražen. "MODEL RADA – ČIMBENIK USPJEŠNOSTI PODUKE PLIVANJA." Život i škola, vol. LXV, br. 1-2, 2019, str. 57-70. https://doi.org/10.32903/zs.65.1-2.4. Citirano 24.11.2020.
Chicago 17th Edition
Rastovski, Dražen. "MODEL RADA – ČIMBENIK USPJEŠNOSTI PODUKE PLIVANJA." Život i škola LXV, br. 1-2 (2019): 57-70. https://doi.org/10.32903/zs.65.1-2.4
Harvard
Rastovski, D. (2019). 'MODEL RADA – ČIMBENIK USPJEŠNOSTI PODUKE PLIVANJA', Život i škola, LXV(1-2), str. 57-70. https://doi.org/10.32903/zs.65.1-2.4
Vancouver
Rastovski D. MODEL RADA – ČIMBENIK USPJEŠNOSTI PODUKE PLIVANJA. Život i škola [Internet]. 2019 [pristupljeno 24.11.2020.];LXV(1-2):57-70. https://doi.org/10.32903/zs.65.1-2.4
IEEE
D. Rastovski, "MODEL RADA – ČIMBENIK USPJEŠNOSTI PODUKE PLIVANJA", Život i škola, vol.LXV, br. 1-2, str. 57-70, 2019. [Online]. https://doi.org/10.32903/zs.65.1-2.4

Sažetak
S ciljem utvrđivanja učinkovitosti pojedinih modela poduke neplivača i njihove usporedbe, testirano je 201 dijete populacije između 9 i 11 godina. Uzorak je podijeljen na dva subuzorka, gdje su djeca učila plivati prema istom programu, ali u različitim modelima rada. Prvi je model bio model poduke neplivača u sklopu ljetovanja i to u trajanju od 14 dana, dok je drugi model proveden u okviru škole u prirodi ali u šest dana. Za utvrđivanje učinkovitosti navedenih modela korišten je statistički programski paket STATISTICA verzija 6.0 (StatSoft Inc., Tulsa, OK, SAD). Normalnost distribucije pojedinih varijabli provjerena je Kolmogorov-Smirnov testom te je utvrđeno da ne slijede istu. Za usporedbu napretka u skupinama korišten je Wilcoxon Matched Pairs Test, a za usporedbu među skupinama Mann-Whitney U Test (za usporedbu inicijalnog i finalnog mjerenja te razlike između finalnog i inicijalnog mjerenja). Kao statistički značajna korištena je vrijednost P<0,05. Rezultati dobiveni provedenim istraživanjem pokazali su da oba modela pokazuju dobre rezultate i prigodni su za poduku neplivača. Prednost dajemo modelu 1. odnosno poduci neplivača u okviru ljetovanja. Model 2. poduke neplivača u okviru škole u prirodi radi se u šest dana i očito mu nedostaje vremenskog prostora za još kvalitetniju provedbu. Kako je riječ o programima koji se provode u svim sredinama, neobično je bilo važno utvrditi učinkovitost programa te detektirati uspješnosti pojedinih modela.

Ključne riječi
poduka neplivača; ljetovanje; škola u prirodi; modeli rada

Hrčak ID: 233537

URI
https://hrcak.srce.hr/233537

[engleski] [njemački]

Posjeta: 283 *