hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.32903/zs.65.1-2.6

AKTIVNOSTI MLADIH U DRUŠTVENOJ ZAJEDNICI – MIŠLJENJE STUDENATA (BUDUĆIH UČITELJA I NASTAVNIKA)

Marina Diković ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, Republika Hrvatska
Tina Drenjančević ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, Republika Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (185 KB) str. 87-98 preuzimanja: 805* citiraj
APA 6th Edition
Diković, M. i Drenjančević, T. (2019). AKTIVNOSTI MLADIH U DRUŠTVENOJ ZAJEDNICI – MIŠLJENJE STUDENATA (BUDUĆIH UČITELJA I NASTAVNIKA). Život i škola, LXV (1-2), 87-98. https://doi.org/10.32903/zs.65.1-2.6
MLA 8th Edition
Diković, Marina i Tina Drenjančević. "AKTIVNOSTI MLADIH U DRUŠTVENOJ ZAJEDNICI – MIŠLJENJE STUDENATA (BUDUĆIH UČITELJA I NASTAVNIKA)." Život i škola, vol. LXV, br. 1-2, 2019, str. 87-98. https://doi.org/10.32903/zs.65.1-2.6. Citirano 05.12.2021.
Chicago 17th Edition
Diković, Marina i Tina Drenjančević. "AKTIVNOSTI MLADIH U DRUŠTVENOJ ZAJEDNICI – MIŠLJENJE STUDENATA (BUDUĆIH UČITELJA I NASTAVNIKA)." Život i škola LXV, br. 1-2 (2019): 87-98. https://doi.org/10.32903/zs.65.1-2.6
Harvard
Diković, M., i Drenjančević, T. (2019). 'AKTIVNOSTI MLADIH U DRUŠTVENOJ ZAJEDNICI – MIŠLJENJE STUDENATA (BUDUĆIH UČITELJA I NASTAVNIKA)', Život i škola, LXV(1-2), str. 87-98. https://doi.org/10.32903/zs.65.1-2.6
Vancouver
Diković M, Drenjančević T. AKTIVNOSTI MLADIH U DRUŠTVENOJ ZAJEDNICI – MIŠLJENJE STUDENATA (BUDUĆIH UČITELJA I NASTAVNIKA). Život i škola [Internet]. 2019 [pristupljeno 05.12.2021.];LXV(1-2):87-98. https://doi.org/10.32903/zs.65.1-2.6
IEEE
M. Diković i T. Drenjančević, "AKTIVNOSTI MLADIH U DRUŠTVENOJ ZAJEDNICI – MIŠLJENJE STUDENATA (BUDUĆIH UČITELJA I NASTAVNIKA)", Život i škola, vol.LXV, br. 1-2, str. 87-98, 2019. [Online]. https://doi.org/10.32903/zs.65.1-2.6

Sažetak
Sudjelovanje mladih u aktivnostima društvene zajednice jedan je od važnih aspekata aktivnoga građanstva. Razvija se Građanskim odgojem i obrazovanjem koji se u hrvatskom odgojno-obrazovnom sustavu provodi od 2014. kao obvezno područje kojemu je cilj, između ostaloga, usvojiti kompetencije za uključivanje u aktivnosti društvene zajednice. Cilj istraživanja u radu bio je ispitati mišljenje studenata (budućih učitelja i nastavnika) o učeničkom dostizanju ishoda učenja s obzirom na znanje, vještine i stavove na temelju Kurikuluma za međupredmetnu temu Građanski odgoj i obrazovanje za osnovne i srednje škole u Republici Hrvatskoj (10/2019). U istraživanju je sudjelovalo 109 studenata Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli. Za potrebe ovoga istraživanja studenti su podijeljeni u dvije grupe, oni koji su se samoprocijenili kao aktivni i oni koji se smatraju neaktivnima u društvenoj zajednici. Više razlika postoji u mišljenju studenata o dostizanju ishoda učenja s obzirom na znanje, zatim ishoda učenja s obzirom na vještine, ali ne postoje razlike u mišljenju o dostizanju ishoda učenja s obzirom na stavove. Studenti Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti bolje procjenjuju ishode učenja s obzirom na znanje, vještine i stavove. Potrebno je da djeca i mladi prakticiraju aktivno građanstvo kako bi mogli oblikovati stavove kao važan segment građanske kompetencije.

Ključne riječi
građanski odgoj i obrazovanje; ishodi učenja; mišljenje studenata; zajednica

Hrčak ID: 233541

URI
https://hrcak.srce.hr/233541

[engleski] [njemački]

Posjeta: 1.234 *